Изкушение на което не може да устоите!

декември 08, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Случвало ли ви се е  да имате слабост към нещо,което в последствие да се превърне в маниакалност?
За мен това са маслата за тяло.
До скоро не се бях замисляла за това.
Но незнам как да определя порива си,когато влезна в магазин за козметика да не излезна поне с едно body better в ръка.
Ако това не е маниакалност,то какво е?



Последната ми придобивка,за която ще ви разкажа са моите body better от марката The body shop.

За първи път изпробвам нещо от тази марка и мога да кажа,че съм очарована.
Изпробвала съм три от техните продукти,които са от серията с екстрат от Ший.   
Това са Strawberry Body Butter,Moringa Body Butter и Shea Body Butter.
Тези продукти са уникалени.
Направо съм влюбена в тях.
Изключително подходящи за лятото,заради дълготрайната миризма,която оставят.
Попиват бързо,увлажняват  и хидратират кожата ,като оставят деликатен аромат по тялото за много дълго време.
Друг плюс са малките кутийки от  200мл,които след това може да използвате за други цели.
Цената е около 32лв.
С две ръце препоръчвам тези продукти.
В тях може да намерите всичко.което търсите от един body better.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!



You Might Also Like

0 Comments