Тестване на нов продукт!

декември 17, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Много съм развълнувана,защото от няколко месеца съм си наумила,че искам да изпробвам един определен цвят на косата,за който нямах смелост до сега.
Но най-накрая се реших,а виновника за това са нашумелите наскоро оцветяващи шампоани,за които днес ще споделя моите впечатления.

И така,както казах от дълго време се чудех дали ще ми отива черен цвят на косата,но по някаква причина не исках да рискувам да си я боядисам такава,защото хората около мен ми  казваха различни мнения.
Въпреки всичко,аз не спирах да мисля как ли ще изглеждам,ако се боядисам в черно?
Затова намерих компромисен вариант в новата ми придобивка от Marion ,и техният Hair color shampoo в цвят 59ebrony black.


До колкото съм запозната тези продукти са безопасни  за косата,тъй като не съдържат амоняк и пероксид.
Това беше и една от основните причини да избера такъв тип продукт.
Шампоанът съдържа екстракт от алое и кератин,които придават на косата красив,наситен цвят,правят я,по-лесна за разресване и подсилват естествения блясък.
Начина на използване ми се струва много лесен,а той е на вече мокра коса,да втриете продукта,с масажиращи движения в продължение на 20мин. и след това да отмиете.
Шампоана,който имам е малка опаковка от 40мл и е на достъпна цена около 2лв.



И няколко часа по-късно,както виждате няма никакъв резултат.
Разочарована съм и не бих препоръчала такъв тип продукти.
Може би,ако вече косата е боядисана и искате само да подраните цвета.
Но ако искате да промените цвета си,то знайте,че ще останете разочаровани.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!


You Might Also Like

0 Comments