25 дневно предизвикателство!Моят blogmax!

декември 01, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Декември месец най-накрая дойде.
Направо не мога да повярвам,че остават само няколко дни до края на годината.
А тази година се изниза наистина бързо.
През последните няколко години YouTube се превърна в неизменна част от моето ежедневие,а традицията повелява през месец Декември всеки ден до 25 Декември да се качва по едно видео на ден.
И тъй като аз не правя видеоклипове,реших по мой си начин да стана част от това изживяване.
                              Какво ще представлява това 25 дневно предизвикателство?
Решила съм през тези 25 дена всеки ден да пускам по една публикация в блога ми.
Темите,които съм избрала ще са на най-разнообразни теми и по нищо няма да се различават от досегашните,е не точно по нищо,в тях основно ще преобладава коледното настроение.
Надявам се да успея с поставените цели и успешно да завърша "моето предизвикателство",защото смятам,че това е един прекрасен начин да бъда още
по-организирана и креативна от сега.
Каня всеки,който иска да се присъедини към Blogmax.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!




You Might Also Like

0 Comments