Любими чайове!

декември 21, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Не знам дали знаете,но аз не съм много по чайовете.
А ако пия чай,то трябва да е или много хубав или да съм болна,или измръзнала евентуално...

Последните месеци попаднах на наистина много хубави чайове,които искам да споделя с вас.

Един от моите фаворити е този на Lidl с аромат на ванилия.
Изключително икономичен продукт.Ухае прекрасно на ванилия,успокоява и най-важното няма онези кисели нотки,които се усещат в по-вечето чайове.
От Lidl съм пробвала и техният зелен и черен чай,които също са много добри,особено зеленият  в триъгълните пликчета,мисля че беше на марката Sir Eduard
Другият ми любимец е на марката Ahmad Tea.
Този който имам е с аромат на плодове.
Отново много приятен аромат,без кисел привкус,концентриран е много добре и с него човек може наистина да си отпочине.
Следващите три опаковки чай са на Биопрограма.
От тях най-ми допадат този,който е Лека Нощ и този с Ябълка и Канела.
Не препоръчвам много плодовете,тъй като при тях се усеща тази жилка,за която ви говорех по-горе.
За човек,който не обича да пие чай,мисля че съм пробвала доста видове,е винаги може и по-вече...
Въпреки това,ако сте претенциозни като мен наистина мога да кажа,че най-много ми допадат чайовете на Lidl.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!   
 


You Might Also Like

0 Comments