Книга на седмицата!Месец Декември!

декември 16, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Да си призная този месец някак си съм доста разсеяна и нямам много време за четене.
И това е нормално,покрай цялото приготовление за празниците не ми остава много време за това.
Въпреки всичко,така или иначе съм си взела книги от библиотеката,по-добре е да ги приключа да знам,че тази година съм свършила нещо полезно,а именно четенето.

Този път ще ви разкажа за още един български автор на който попаднах-Лора Лазар и книгата Чашата на проклятието.


Нещо любопитно,което научих е че Лора Лазар е псевдоним и авторката не желаела да разкрива самоличността си ,освен това,пише и пиеси,което още по-вече засили любопитството ми.
Все още не съм започнала да чета тази книга,затова ще ви разкажа само на две на три за какво става въпрос.
До колкото разбрах книгата е смесица между мистичното и криминалното.
Разказва се за иманярят Игнат Казанджиев,който през една обикновена неделна нощ,открива каменна розета,като в същото време някой проониква в дома на реставраторката Яна Среброва.
В малко провинциално градче е извършено убийство,като разследването е поверена на комисар Михаил Донов.
Единствената заподозряна обаче се оказва Яна.
Какво ли ще открие комисарят?
Дали Яна наистина е убийцата?
Не знам!
Всичко звучи много объркано и интересно.
Затова започвам книгата с голямо нетърпение и надежда,че най-накрая ще се влюбя в криминалните романи.
Може би това ще бъде следващата ми страст?
Кой знае?
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments