Любима книга за седмицата!Месец Декември!

декември 03, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Зимата е любимото ми време за четене на книги.
Чувството да се сгушиш под топлото одеяло с някоя интересна книга и да гледаш как вали снега навън е несравнимо...

Съвсем случайно попаднах на книга на български автор.
Отначало бях скептично настроена,защото  не мислех че български писател ще ме заинтригува по някакъв начин.
Оказа се,че съм грешала.
В момента говоря за писателката Людмила Филипова,за която бях чувала само че има няколко издадени романа,но не бях чела нищо до сега.
Книгата,която имам се казва Стъклени съдби.

Изключително интересна книга,в която се разказва за две момичета и две момчета създадени от ембриони на едни и същи биологични родители,но родени от различни майки.
Действието се развива в четири различни семейства и в четири различни държави.
Жените са забременели в следствие на методи за асистирана репродукция.
Престъпление събира разделение близначки и техния брат,а случаят е повелен на инспектор Вълчанов,който се влюбва в красивата англичанка Триша.
Знам,че звучи доста сложно и скучно,но мога да ви уверя,че в действителност книгата е много интересна за четене.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments