Да изпробваме нещо ново!

декември 06, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Не знам за вас,но аз не обичам много да експериментирам.
Предпочитам да стъпвам на вече позната почва,така риска от грешки е сведен до минимум.
Тази година обаче с мен се случи нещо необичайно и не само от към козметична гледна точка.
 Изборът ми на цветове изненадва и мен самата и ме кара да се замисля за много неща,това обаче е в друга тема на разговор.



                                     Наскоро си взех червилото на Avon Colour Trend.


Цветът изобщо не е типичен за мен,но моя приятелка ме убеди да го взема.
Когато си го сложих останах изненадана колко добре ми стои.
И осъзнах,че един цвят може тотално да промени визията.
За бюджетно червило е много дълготрайно,без проблем издържа няколко часа.
Самата серия се състои от 25 цвята предимно в лилаво-розовата гама.
Когато се нанесе на устните цветът придава лек блясък,а ароматът е много нежен и приятен,макар че за мен е доста силен.
Формулата на червилото ми наподобява на гланц за устни,но издържливостта му е като на скъпо червило.
Като цяло съм доста доволна от избора си,защото цената е много достъпна и го препоръчвам с две ръце.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!


You Might Also Like

0 Comments