10 причини да обичме зимата!

декември 02, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Не знам за вас,но преди години изобщо не обичах зимата.
По принцип съм почитател на по-топлите месеци и станеше ли въпрос за зима,моята асоциация беше единствено за студ и лошо време.
С течение на годините обаче мирогледа ми се промени,а заедно с него и мнението ми за този сезон.
В днешния пост ще ви разкажа,за няколко причини,поради които може да се влюбите в зимата.


1.Един от най-уютните месеци.
През тази част от годината прекарваме все по-вече време у дома,не заради друго,а защото времето е прекалено студено,стъмва се рано и когато имаме работа навън се стремим да се приберем по-бързо от обикновено,знаейки колко топло и приятно е вкъщи.
2.Многото почивни дни около Коледа и Нова Година са един много голям плюс в полза на зимата
3.Зимата е времето,през което обичам да запаля ароматни свещи и да се наслаждавам на любимата си топла напитка.
4.Когато завали пухкавият красив бял сняг и покрива всичко в пелена,навън става приказно и вълшебно.Много пъти тази гледка е спирала дъха ми и ме е пренасяла в един друг,по-вълшебен свят...
5.Да не забравя за рожденият ми ден,който е през зимата.Много мои близки също са родени през зимата,което прави сезона още по-вълнуващ за мен.


6.Огромните намаления са неизменна част около празниците,което е идеален повод да се поглезим с някоя и друга покупка.
7.Малка сгушена хижа в планината е идеален завършек на тежка работна седмица.Само при мисълта за такава ваканция,ти се стопля душата.
8.Месец Декември е моят тотален фаворит сред зимните месеци.
   През този месец хората са настроени празнично и някак си стават по-добри от всякога..
9.Коледната украса е приказна почти навсякъде.
  Всичко е толкова красиво,че много пъти те пренася в приказен свят..
10.Коледните филми са не по-малко любимо занимание през студените зимни вечери.
Само си представете какъв релакс е когато вечер се сгушиш под топлото одеяло с любимия човек,запалиш си любимата ароматна свещ и си пуснеш красив романтичен коледен филм.
Мисля,че точно това е целта на празниците.
Хората да се сплотят и да станат по-добри.
Да обръщаме много по-голямо внимание на близките си.
И да се насладим на красотата,която природата рисува пред очите ни.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments