Rubella Дева Natural Beauty Cocoa Butter!Една наистина успешна покупка!

януари 17, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Както вече знаете последният път не уцелих на хубав крем за ръце и останах много разочарована от този факт.
Но от тази неуспешна покупка научих и няколко урока:първо- да не си купувам нищо,което има в съдържанието си арган и второ-да  не си купувам нищо,което е запечатано и не може да се помирише или пък ако случайно се спра на такъв продукт,то е да съм чела само добри мнения за него.
Та както се казва да гледаме на ситуацията от положителната и страна.

Съвсем случайно попаднах на крема за ръце Rubella Дева Natural Beauty Cocoa Butter и мога с ръка на сърцето да кажа,че се влюбих.


Да,точно така това се оказа най-успешната ми покупка за последните няколко месеца,а си го купих като на шега.
Изобщо не го бях планирала,но от момента в който го помирисах,а повярвайте ми няма такава миризма, това кремче плени сърцето ми.
Миризмата е на този крем ми напомня на каково блокче или каково барни,на домашно приготвен сладкиш и придава едно наистина много приятно и  уютно усещане.
Текстурата е плътна и гъста и попива много бързо.
Омекотява и хидратира добре кожата,а е и изключително подходящ за меки и чупливи нокти каквито са и моите.
Състав: AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, PETROLATUM, PROPYLENE GLYCOL, GLYCERYL STEARATE, CETEARETH-25, CETEARETH-6, CETYL ALCOHOL, STEARYL ALCOHOL, SODIUM POLYACRYLATE, THEOBROMA CACAO SEED BUTTER, AROMA, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, DISODIUM EDTA, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1,3-DIOL, DICHLOROBENZYL ALCOHOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, LINALOL, CI 19140, CI 14720.
Опаковка е 75мл,а цената е по-вече от достъпна,аз си го взех за символичните 1,40 от близкия магазин,но вярвам че може да се намери навсякъде.
Като цяло препоръчвам с две ръце този продукт,едно добро решение за студените зимни дни.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments