Да надникнем в бъдещето!

януари 05, 2018

Здравейте Прекрасни!
Всъщност да си призная това може и да е леко подвеждащо заглавие,и не съвсем.
Доста се чудех как да озаглавя този пост,така че да избегна клишираните  заглавия от рода на:
Да планираме заедно! или Какви са моите планове!
Затова избрах леко провокативно и нестандартно заглавие за днешната тема,която е
Какво предстои в блога през тази година!


Моят блог е сравнително от скоро,но много бързо се превърна в любимото ми занимание.
Обожавам моментите,когато сядам да пиша в него или планирам седмицата си.
Това е времето,когато се отпускам и мисля за нещата,които ме правят щастлива...
Иска ми се да го направя и любимото място за вас и върху това ще се фокусирам тази година.

Планирам да пускам по три поста всяка седмица.
В понеделник,събота и неделя.
Ще оставя една от любимите ми рубрики,която започнах миналата година"любима книга на седмицата",която ще пускам в неделя.
Тъй като ще започвам да се храня по различен начин от сега,с цел загуба на килограми обмислям да пускам постове с "Какво ям през седмицата " както и всичко,което се случва с тялото ми по време на този период.
Като това ще го правя всяка събота.
В сряда ще пиша за останалите неща,които ме вълнуват.
Надявам се да бъда постоянна и да спазвам стриктно плана,който си съставих,така както бях постоянна с блоговете,които пусках около Коледа.
Бих се радвала да съм ви полезна и да намирате онова,което правя за нещо полезно,това е и една от целите да създам този блог.
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments