Любима книга на седмицата!Месец Януари!

януари 21, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Последната седмица пропуснах една от любимите ми рубрика,но бях много болна.
Грипа не подминава никого както се казва.
Но тази седмица отново се завръщам с  рубриката,която ми е тотален любимец,а именно"любима книга".

Днес ще ви споделя за книгата,която чета последната седмица,която е на Елизабет Адлър,Ще разбереш последен.

Попринцип Елизабет Адлър е една от най-любимите ми авторки от художествената литература,но с този роман някак си не успя да ме грабни.
Въпреки кратките глави и способността на авторката да не изпада в излишни подробности,книгата се чете някак бавно и мудно.
Може би на мен ми се струва така,но определено ще е мъка да я завърша.
Та сега накратко да ви разкажа за какво става въпрос.
В книгата се разказва за Ивнинг Лейк ,спокойно градче на брега на езеро в Западен Масачузетс.
Всичко изглежда прекалено идилично,до една нощ през която не избухва пожар в съседна къща на тази на Уоли Осбърн.
При пожара има жертви,но най-интересното е ,че на откритата изгоряла жертва има забит нож в окото,което довежда до мащабна полицейска акция.
Детектив Хари Джордан ,който е дошъл на почивка,поема разследването.
Но има прекалено много неизвестни срещу които трябва да се изправи и да намери правилните отговори.
Определено не е моят тип четиво и не бих препоръчала книгата.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments