Петъчно!Вълшебната таблица на Далай Лама за сбъдване на желанията!

януари 26, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Реших да направя нова рубрика,която ще е всеки петък.
В този ден ще публикувам всичко онова,което ми е направило впечатление през седмицата.
Като темите ще са най-разнообразни от рода на мистика,бизнес,направи си сам.интересни статии,които са ме вдъхновили и всичко онова,което ме е заинтригувало по някакъв начин и искам да споделя с вас.
Наскоро попаднах на една интересна статия,която неминуемо повдигна настроението ми и засили любопитството ми,затова реших да ви я пресъздам.
Първо няколко думи за Далай Лама.
Далай Лама всъщност е титла и е комбинация от китайско-монголската дума далай, което означава "океан" и тибетската дума лама, което значи "главен първосвещеник''.
Той е духовен водач не само на будистите в Тибет и Монголия, но е възприеман като велик гуру от милиони хора по света.
 Основно неговите уроци са свързани със:щастието;силата;потенциала;любовта;тревожността;успеха;късмета;риска;вътрешния мир;усамотението;враговете;състраданието;споровете и всички онези аспекти от човешката душа,които могат да се анализират и опишат в действия и уроци.
Вниманието ми привлече т.н таблица за сбъдване на желанията според Далай Лама.
Всичко,което трябва да се направи,за да разберете в какъв етап от живота си се намирате и дали ще ви се сбъднат желанията е да си намислите въпрос и да поставите пръста си върху някое от числата в таблицата по долу,а след нея ще поставя и значението на цифрите.

Надявам се с този пост да съм ви развеселила и да съм внесла надежда,че мечтите ви ще се сбъднат!
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments