Да отслабнем заедно!Седмица три!

януари 27, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Дойде време за равносметката за седмица три от моята промяна.
Да си призная доста прегреших тази седмица,защото  нервите ми играят лоша шега,но това не е оправдание.
Въпреки това се чувствам доволна,защото видимо стомахът ми се е свил.
Планирам да започна упражнения в домашни условия,а след някоя друга седмица и да посетя отново фитнес залата.
Тази седмица основната ми закуска беше плодове,мюсли и чия.


Обяд
Основно за обяд си похапвах зрял боб с зеле на фурната,картофки във фурната,дробчета с лук и салати.
Вечеря
Както обикновено моята вечеря се състои основно от супи.Но тази седмица прегреших с едно от моите любими вечери,а именно домашна пица.


Отказала съм почти напълно хляба и газираното.
Не ям и т.н junk food.
Засега се чувствам много добре,дори с прегрешенията.
Понякога човек има нужда и да разпусне все пак.
Нямам търпение да започна активно да тренирам,защото тренировките са най-съществената част от процеса на отслабване.
Това е засега.
Надявам се да съм ви била полезна!
Целувки!
До скоро!



You Might Also Like

0 Comments