Бюджетни лакове за нокти!

януари 11, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Не знам за вас,но аз обичам да не харча излишни пари за козметика.
И ако мога да спестя някой и друг лев,ще съм особено щастлива от този факт.
Днес ще ви споделя за един трик,който открих и който спестява доста пари.

Става въпрос за лаковете за нокти.
До сега е нямало случай,в който да не вляза в магазин за козметика и да не изляза с поне един лак за нокти в ръка.
Въпреки,че знам,че след време ще изсъхне и няма да мога да го изразходя докрай,аз все  ги трупах и всеки път,когато разчиствах козметика си ми беше жал да ги хвърля.
Последните месеци открих за себе си,че е много по икономично да си купя травел размер,отколкото голям пълноразмерен вариант.
Така първо-имам по-голям избор от цветове и второ-мога да го изхабя докрай,но най-важното,е че спестявам от цената на големия размер.


Едни от любимите ми лакове са на Golden Rose,имат голямо разнообразие и са на изключително достъпни цени.
Не мога да пропусна да отбележа,че има и наистина качествени лакове в голям размер,които си струват цената.
Такива са от марката на  Oriflame,но само от определени серии,тъй като съм си купувала и пълноразмерен вариант,лак от същата марка,но със супер лошо качество.

Мисля,че сега е момента да отбележа за любимият си лакочестител,от който съм се запасила с още една опаковка,а той е на марката Bio Fresh с витамин Е. Хора казвам ви,това е уникален продукт,от който ноктите ми се издължиха и придобиха онази твърдост,която винаги съм искала.
Друг любим бюджетен продукт от тази категория е изсушителят и топ лак  на марката Perfekt.
Наистина много добро попадение и е перфектно решение за онези от вас,които нямат UV  лампа.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро! 
  





You Might Also Like

0 Comments