Да влезем във форма!Седмица две!

януари 20, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Разочарована съм.До сега с режима,който се опитвам да спазвам вече втора седмица претърпявам неуспех.Да времето,не е много,въпреки това би трябвало поне малко да съм свалила.
Причината,за моето раздразнение е,че имаше дни,в които не бях хапвала нищо,не заради друго,а защото бях болна и буквално не можех да поема никаква храна.
А хранителният ми режим,в основни линии  се състои от следното:
Сутрин 
В по-вечето пъти закусвам плодове,които предимно са сезонни и овесени ядки.


 Обяд
Тук като цяло си хапвам всичко,но в умерени количества,а конкретно тази седмица цялата бях на супи.



Вечеря
Основен компонент в моите вечери е супата и по-конкретно крем супите.
Предпочитам ги,защото според мен са много по-питателни от обикновените супи.
Предполагам,че режима ми ще претърпи промени впоследствие,защото просто в момента експериментирам.
Въпреки неуспеха си през тези две седмици си мисля,че този режим е много подходящ,особено през зимните месеци,защото супите са една от любимите ми неща са сгряване през това времена на годината.
Няма да се отказвам от поставените си цели,дори след първоначалният провал,защото искам наистина да се променя а знам,че хубавите неща стават бавно.
Много бих се радвала,ако споделите вашият хранителен режим и дали действа.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments