Да влезем във форма!Седмица едно!

януари 13, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Както обещах ще се опитам да опиша новият си хранителен режим в следващите няколко реда.
Все още не съм свикнала с това и нямам навика да описвам или снимам всяко мое хранене,но се надявам в бъдеще да поправя тази грешка,за да мога по-точно да проследя  целият процес.

Първо преди да започна с анализа на менюто си искам да уточня,че не съм нито веган,нито вегетарианец и обичам да си хапвам месо,предимно свинско и пилешко,обожавам яйца,кашкавал и сирене,и много рядко посягам към рибата и рибните деликатеси.
От рибата обичам само съомга,скумрия и цаца.
Последните няколко години избягвам пържените картофки,както и всякакъв вид чипс,снакс,солети,вафли и всички т.н "боклуци".
През зимата обожавам да пия домашно червено вино с безалкохолно.
Хляб консумирам основно през зимата.
Не си падам и особено по тестените изкушения,но пък не мога да се откажа от сладкото и шоколада.
Предполагам,че това е моето слабо място,макар да гледам да не прекалявам,но когато съм под стрес няма как да го пропусна.
Накратко това са моите хранителни навици,които ще се опитам да променя,като ги превърна в средство за сваляне на килограми.
Не съм специалист или нещо такова и все още не съм ходила на такъв,което може би е голяма грешка от моя страна и която мисля да поправя в най-скоро време.
И сега ще се опитам да ви разкажа за моето меню и към какво ще стремя да постигна.
Закуски
Тук е момента да вмъкна,че допреди две години аз закусвах само кафе.
Просто сутрин нямах нужда да поемам каквото и да е количество храна.
 Всичко беше супер до момента в който не започна да ми прилошава още със ставането от леглото.
От този момент нататък започнах да търся идеалната закуска за мен.
Последните няколко месеца придобих лошият нави сутрин да закусвам принцеси,което никак не е здравословно.

Затова се опитвам да ги заменя с фреш и плодове,което да кажем в по-вечето случаи ми се получава.
Друга моя любима закуска е мюсли с мляко и овесени ядки с мляко.
Посягам доста често към тях,особено ако искам да разнообразя сутрешното си меню.
Обеди
Не са кой знай колко разнообразни.
Основно хапвах ориз на фурна,който забравих да снимам. 
Както казах не съм свикнала все още с идеята.
Друга част бе домашно приготвена пилешка кавърма,както и яхния от печени чушки.
Вечери
За мен вечерята е много важна и няма начин да я пропусна.
Като в много случаи е и основното ми ядене от деня,което е огромна грешка,но нека си признаем,че когато си много зает и затрупан с работа в по-вечето случаи нямаш време за обяд.
Затова времето вечер на масата е много важно за мен,защото един вид така релаксирам,презареждам и се подготвям за новия ден.
И тъй като се опитвам да свалям килограми се спирам на по-леки варианти за вечеря.
Предпочитам това да леки крем супи,както в рози случай,някакви бързи яйца или питателна вкусна салата.
Това Прекрасни е в общи линии моето меню,което ще претърпява промени както според сезоните,така и според моето настроение.
Ако и вие като мен се опитвате да влезете във форма,много бих се радвала да споделите,вашите съвети,идеи и препоръки.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!

  



 

You Might Also Like

0 Comments