Rimmel Lasting Finish 25H Nude!Един наитина добър фон дъо тен!

януари 24, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Знам,че може би няма смисъл от този пост,тъй като продукта за който ще ви говоря е от преди няколко години,но преди всичко този блок е за нещата,които ме вълнуват,а в момента ме вълнува точно този фон дъо тен затова реших да направя едно бързо ревю за онези от вас,които като мен чак сега го откриват.



Като цяло избягвам силният грим и почти не използвам фон дъо тен,пудра или каквото и да било на лицето си,прибягвам към тяхната употреба само в най-крайни ситуации.
Поради тази причина едва сега попадам на фон дьо тен Rimmel Lasting Finish 25h.

Първите ми впечатления за този фон дъо тен са уау...
Продуктът обещава 25часа да остане непроменен върху лицето.
Не знам дали се справя с 25-те часа,но над 10часа определено се справя.Не се променя и може с него да сте сигурни,че гримът ви ще остане непокътнат до тогава докато не решите да го премахнете.
Кремообразната му текстура устоява на влага и топлина,което го прави перфектен за топлите и горещи летни дни.
Формулата на продукта е обогатена с минерален комплекс,който съживява кожата и я прави да изглежда някак по хидратирана и пълна с енергия.
Покритието му е по-скоро към средно отколкото към пълно,но въпреки това е един от най-добрите дрогерийни фон дъо тени.
Като цяло няма да останете разочаровани,ако решите да заложите на този фон дъо тен за ежедневният си грим.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!



You Might Also Like

0 Comments