Перфектната маска за коса през лятото!

август 09, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Както знаете аз обожовам маските за коса и не ме е страх да експериментирам с тях.
Всеки път съм в търсене на някоя нова маска за коса,с надеждата,тя да сътвори чудеса и да направи оформянето на косата ми сравнително лесен и приятен процес.

Маската за коса,която прикова вниманието ми този път е L'Oréal Paris Total Repair 5.

 И  преди да започнете да ме критикувате,да знам че продуктът не е нов,но просто аз го преоткрих наскоро и реших да го споделя с вас.
Незнам за Вас,но слънцето оказва силно влияние върху моята коса.През този период,тя става суха, много лесно се замърсява и накъсва по-често от обикновенно.
Когато искам да я възстановя,обаче неминуемо се доверявам на изпитани с времето продукти,като: L'Oréal Paris Total Repair 5.



Тази маска за коса обещава дълбоко да подхрани косата ви,като и придаде блясък и я направи лесна за разресване.
Успешно се справя и с останалите 5 признака на сухата коса,а именно:косопад,сухота,грубост,удебеляване и заплитане на връхчетата.
Когато се докоснете до маската за първи път,ще се учудите,колко гладка и кремообразна е нейната консистенция,което позволява лесното и равномерно нанасяне при използването и.
Една от основните съставки на продукта е церамид цимент,който овлажнява косата в дълбочина и придава устойчивост и издръжливост на косъма.
Маската получавате в удобен контейнер,който е 300мл,лесно преносим и удобен за съхранение.
Препоръчва се маската да се използва един път седмично,като се стои с нея около 20 до 30 минути преди изплакването на косата.
Продуктът можете да намерите в аптеките и специализираните магазини  на цена около 10лв.
Ще се радвам да споделите,коя е любимата Ви маска за коса!
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!



 

You Might Also Like

0 Comments