Любима книга на седмицата!Месец Август!

август 25, 2017

Здравейте,Прекрасни!
От скоро ме е налегнала голяма апатия.Нещо нямам вдъхновение и единственото,което ми се иска да правя е да заровя глава във възглавницата и да чета с часове наред.
Странно,нали?
И през последните няколко дни действително правя основно това.Всяка свободна минута вземам телефона и се заравям в моето любимо приложение за четене.

Едва ли ще ви изненадам тази седмица,като ви споделя моята страст към поредицата  
Лукс на Дженифър.Л.Арментраут.
Наистина съм обсебена от тези книга.Досега не ми се беше случвало и чувството е някак странно.Страхувам се обаче.че като стигна до последната книга в душата ми ще се настани една празнота,както когато свършва някой любим сериал...
Въпреки това всяка вечер се улавям как не мога да откъсна поглед от екрана с часове,но колкото и да не ми се иска все пак имам нужда от сън,а вечерите са единственото време през,което мога да се насладя на тази моя страст.


В първата книга героите все още не ми бяха добре познати,затова и нямах особено голямо мнение за книгата като цяло,въпреки че ми беше интересно да я чета.След като завърших първата част за два дни,което си е своеобразен рекорд,направо се влюбих в Деймън и Кити-главните герои на поредицата.
Деймън е моят любимец.В него намирам много от чертите,които искам да притежава моята бъдеща половинка,но това е друга тема на разговор...
Способността му да защитава онова,което обича е просто трогателна.
Привличането,което е осезаемо между него и Кити,започва да се превръща в нещо по-вече......
Китти пък от своя страна има своите основателни страхове,относно чувствата си към Деймън.
На фона на тези объркани взаимоотношения се появява ново привлекателно и мистериозно момче в училище,което не е безразличен към Кити и учудващо може да се опълчи на Деймън.
Какъв ще бъде изборът на главната героиня,ще оставя Вие да разберете сами,като прочетете книгата.
Ще се радвам да напишете вашето мнение,ако сте чели някоя от книгите?
Надявам се да съм била ползна!
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments