Любими продукти за коса!Месец Август!

август 30, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Може би съм споменавала,а може би не,но продуктите за коса са едни от най-лесните и достъпни продукти,с които съм склонна да експериментирам,без да ме е страх от последствията.
Този месец за моята коса заложих на продукти със свежи миризми,които направиха ежедневието ми с още една идея по лятно от колкото е.
Говоря за един от моите любимци,а именно....

                                                           Garnier Fructis Sos Repair

Шампоанът е изключително достъпен и ефективен.
Изработен по специална формула,за да даде нов живот на сухата и увредена коса и то само след три използвания.
Обогатен е с масло от индийско грозде и керафил,плодови и растителни екстракти,както витамин В3 и витамин В6.
Формулата не съдържа парабени,както по-вечето продукти от този клас.
А в съчетание, всички тези съставки заглаждат повърхността на косъма и пукнатините причинени от външни агресии се запълват.
Косата се съживява по естествен начин,става мека и блестяща.
Цената на продукта е около 4лв и може да се намери навсякъде където се предлага марката.
Вторият ми любимец този месец е .
  Балсам за боядисана коса на Yves Rocher
   
Следващата стъпка,с която обичам да глезя косата си е като използвам добре подбран балсам.
 За първи път се доверявам на марката Yves Rocher  и мога да кажа,че съм очарована.
 Балсамът обещава блестяща коса с вибриращи цветове!
 Благодарение на своите антиоксидантни свойства,балсамът с цвят от глог,предпазва цвета и защитава косата от слънцето със своята UV защита.
Продуктът не съдържа парабени,силикон или животински съставки.
Може да се намери в аптеките на цена около 6лв.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!
 

You Might Also Like

0 Comments