Равносметката 2019г!

декември 31, 2019

Здравейте,Приятели!
2019г се оказа най-емоционалната година за мен.Със съжаление ще я запомня само с негативни емоции.

Но както се казва дори и трудните моменти изграждат  характера ни и ни правят по-силни,показват се на какво всъщност сме способни и на кого можем да се доверим наистина,кои всъщност са истинските ни приятели и от кого да се пазим.
Точно тези трудни моменти преобръщат живота ни завинаги и те правят дори по-силен от преди.След тях виждаш нещата от друг ъгъл и преосмисляш човека,който съм и човека,който искам да бъда.

На какво ме научи 2019г?
Тази година ми донесе едни от най-ценните уроци,които никога няма да забравя.
1.Показа ми,че животът наистина е много кратък и само за един миг може да се промени безвъзвратно.
2.Тази година ме научи,че единственото важно нещо е семейството и че трябва да се споделят
нещата навреме,за да не стане прекалено късно.
Въпреки,че не можем да върнем времето назад,то  със сигурност можем да променим бъдещето.
3.Единственото важно нещо в животът е настоящето,защото именно това е момента,в който живеем.
4.Трябва да забравим всички лоши спомени и да оставим миналото точно там където му е мястото"минало".
5.Трябва да се научим да се обичаме такива каквито сме,за да можем да продължим напред.
6.Живота ни среща с много хора,но не всички остават за дълго в него.Затова се научих да не вярвам на думи,а на действия.
7.Истинските приятели се разбират именно в трудните моменти.
С какво ще запомня 2019г
1.С това,че загубих много близък човек внезапно.
2.С хората,които ме срещна,защото макар и да не са в моя живот вече,ме научи на много важен урок,да не вярвам на напразни думи и обещания.
3.С местата,които посетих,макар да не са много,то те бяха споделени с много важни за мен хора,с които създадохме прекрасни спомени.
4.С възобновеното ми хоби,а именно любовта ми към книгите,както и преоткриването на цели два жанра,тиин романите и пътеписите.
5.С моментите на безсилие,самота и тъга,които ми показаха,че мога да се справя с всичко и че само аз определям живота си и неговата посока.
Изпълних ли миналогодишните си обещания?
Някои изпълних,други ще продължавам да изпълнявам и през новата 2020г,но важното е че се надргаждам и се стремя към самоусъвършенстване.
Въпреки всичко 2020г ме научи да бъда силна,да не спирам да мечтая и да ценя всеки миг прекаран с най-близките ми хора.
Пожелавам ви една успешна 2020г,изпълнена с много любов и положителни емоции и смелостта да преследвате целите,които ви правят щастливи!
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog


You Might Also Like

0 Comments