Какво Ново през м Декември 2019!

декември 31, 2019

Здравейте,Приятели!
Месец Декември за мен беше много успешен от към книги и филми.
Мога да кажа,че толкова много коледни филми не бях гледала никога до сега.

Книги
 На пет стъпки от теб-Рейчъл Липинкот, Мики Доутри, Тобаяс Яконис.

Прочетох книгата На пет стъпки от теб,която ме разтърси п един особен начин и ме накара да осъзная,колко всъщност сме привилигировани със своето здраве,а дори не го осъзнаваме.
Имам ревю в блога затова няма да се впускам в подробни обяснения за нея .
Коледни пожелания и бисквитени целувки на Джени Хейл.
 Това е от онези много сладки и неангажиращи книги,което е идеално четиво за този сезон от годината.Ако искате да усетите наистина коледния дух в пълния му потенциал,то определено препоръчвам книгата.
Спаси ме-Мона Кастен
Един тийн роман,който се чете на един дъх,макар и историята да е наистина банална на мен ми беше интересна през по-голямата част от четенето и.Но не бих казала,че я препоръчвам,поради няколко причини:първо мисля че е загуба на време да се чете тази книга и второ края просто ме шокира.Дори не мисля,че ще напиша ревю за нея.
Филми
Добре дошли на юг
 Чудесна италианска комедия,която те пренася в Италия.
Филма се разказва за директора на пощенски клон Алберто Колкомбо,който е принуден да отиде в бедния юг.Там той очаква най-лошото-холера,мафия,престъпност,боклук,но когато попада в малкото живописно градче близо до Неаполитанския залив,разбира,че там хората нямат нищо общо от това,което си е представял.
Филма е страхотен,лек и забавен и наистина препоръчвам горещо.
Стая на желанията
 Младата двойка Мат и Кейт се нанасят в отдалечена къща,където откриват тайна стая,която превръща всяко желание в реалност.
Всичко е като в приказките,докато един ден Кейт не моли стаята да ги дари с така желаното дете.
Но щастието им има невиждани последици.
Както се казва:Внимавай какво си пожелаваш.
Филма не е никак лош и те кара да се замислиш  за неща,за които попронцип не ти минават през ума.
Най-вкусната Коледа.
Шеф Кейли Уотсън се бори да спечели сладкарско състезание по печене,за да може да осъществи мечтата си и да отвори пекарна.Когато разбира,че е стигнала до полуфинала на това състезание осъзнава,че няма да има достатъчно време,за да се подготви.Тук се появява и училищната и любов,който я насърчава и показва,че няма нищо невъзможно.
Един зимен уикенд
Приятелят на Кара я зарязва в навечерието на Новата година,затова тя решава да се впусне в срещи и да го забрави.Кара работи в женско списание,а шефката и възлага задача,да опише преживяванията си.
В същото време тя заминава на спонтанно ски пътуване,където се запознава със симпатичният предприемач Бен.
Отново много уютен и коледен филм,който препоръчвам горещо.
Искренно,Безумно,Мило.
На пръв поглед между страстният кулинар Натали и и финансовия мениджър Ерол няма нищо общо,докато докато двамата не получават общо наследство и решават да отворят своя пекарна.
Въпреки всички свои различия между тях е на път да се разпали истински романс,но само ако Натали се осмели да отвори сърцето си.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog
 
 

You Might Also Like

0 Comments