Какво гледах!Какво слушах!Какво посетих през месец Ноември 2019г!

декември 03, 2019

Здравейте,Приятели!
Месец Ноември беше много емоционален и динамичен месец за мен.Имах както положителни,така и отрицателни емоции и поради тази причина не можах да се отдам на четенето така,както ми се искаше.
Последните няколко дни ми се въртят разни идеи за блога,като да започна нови рубрики и една от тях е тази:Какво гледах!Какво слушах!Какво посетих!

Този месец се оказа много ползотворен защото гледах цели два филма и един сериал,за които ще ви споделя в днешният блог пост.

Първият филм ,за който ще си поговорим е Жокер.

Да си призная не бях чувала за него,но един приятел настоя да го гледаме и аз се съгласих.
Филма се разказва за един мъж психично болен,който живее много бедно и иска да стане комедиант.
Всеки го гази в буквалния смисъл на думата и в един момент нещо му прищраква и започва да убива  наред.
Това беше най-лошият филм,който съм гледала.На няколко пъти щях да заспя.Не виждах никаква логика в самият сюжет,но си признавам,че главният герой си играеше много добре ролята,макар и да не ми беше по вкуса изобщо.
Филм номер две,който гледах е Не си играй с огъня

Този филм вече беше попадение.Първо защото в главната роля е Джон Сина много известен кечист и второ,защото е невероятна комедия,която те държи в напрежение и през целия филм се смееш със сълзи.Много разтоварващ филм,който препоръчвам горещо.
Гледането определено си заслужава.
Сериал на месеца
Този месец попаднах на страхотен сериал,а именно 40 е новото 20.
Това е сериал за тези,които обичат да четат като мен,защото действието се развива основно в едно издателство,където главната ни героиня си намира работа преструвайки се на по-млада,от колкото е всъщност.
Сериала има 3 сезона,които са излезли и които изгледах на един дъх,защото сериите са кратки,не натоварващи и както казах в него е засегната,моята любима сфера а именно книгите.
Препоръчвам го с две ръце,както се казва.
Музика на месеца.
 Demi Lovato,Luis Fonsi- Echame la culpa
 Willy William-Ego


Wham-Last Christmas
 Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/

You Might Also Like

0 Comments