Колко е важно да обичате себе си и как да постигнете това,когато всичко е срещу вас?

декември 10, 2019

Здравейте,приятели!
Тази година се оказа,че нямам никакъв коледен дух,нито вдъхновение или желание за каквото и да било.И последните няколко дни се опитвам да се фокусирам единствено и само върху себе си.Да разбера коя съм?Какво искам всъщност?И да се опитам да погледна на Новата година с надежда и оптимизъм,че въпреки всичко нещата ще се наредят така както искам
Докато си мислех върху тези въпроси установих,че за да започна каквото и да било ново начало,първо трябва да се науча да се възприемам такава каквато съм с  всичките му несъвършенства и недостатъци.
Защото само когато това се случи вътре в мен самата,вярвам,че всичко останало ще се нареди.

Защо е толкова важно за мен да се науча да се харесвам такава каквато съм?
 Първо това ще се отрази на моята психика и начина по който гледам на живота си в бъдеще.
Когато се чувстваш в хармония със себе си,ти започваш да привличаш само положителни неща.Хората започват на теб да гледат по друг начин.Това се отразява върху самочувствието и възприятията ти.
Какво правя в такива ситуаций?
1.Опитвам се да не се затварям в себе си или периода,в който го правя да е само няколко дни през които да преосмисля какво трябва да променя.
2.Задавам си следните въпроси,които да изяснят картинката в главата ми.
Какво е необходимо да направя,за да преобърна посоката на живота си?
За какво съм благодарна наистина?
Какво съм научила до сега и върху какво да работя в бъдеще?
Правя списък на целите си както на моите положителни и отрицателни качества.
Това ми помага да се погледна от един различен ъгъл и да започна да работя над решаването на проблема.
3.В този период се фокусирам и върху моето хранене,макар че е доста трудно предвид предстоящите празници.
Тази година реших да започна това по от рано и да не чакам Нова Година.
След това ще се фокусирам фокусирам много по сериозно върху моята промяна.
Все пак тук важи поговорката "По добре късно отколкото никога".
4.Да обичаш себе си е повече от състояние на духа,това е също поредица от действия и навици,които виждаш в ежедневието си.
5.Приятелите са най-добрата терапия.В тези трудни моменти можете да ги оцените най-добре.
Излизайте по-вече с тях,дори това да ви коства много усилия.
Не трябва да сте прекалено дълго сами,защото от това наистина няма смисъл.
Животът е прекалено кратък,за да го пропилявате в депресии и мрачни мисли.
 И не забравяйте,че всичко зависи единствено и само от вас.
Всяка ситуация е временна и се променя,а животът е изпълнен с нови възможности всеки ден!
 Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/

You Might Also Like

0 Comments