На пет стъпки от теб!

декември 23, 2019

Здравейте,Приятели!
Днес ще си говорим за книгата,която завърших наскоро,а именно На пет стъпки от теб-Рейчъл Липинкот, Мики Доутри, Тобаяс Яконис.

На пет стъпки от теб
Автор- Рейчъл Липинкот, Мики Доутри, Тобаяс Яконис
Жанр- Тийн,Романтика
Издателство-Ибис
Гледни точки-2
Страници- 2016
Година на издаване-2018

Историята
Стела Грант е 17 годишна необикновенна тинейджърка,която живее според правилата,защото просто друг избор няма.Прекарала е по-голямата част от живота си в болницата,заради заболяване на белите дробове.Това нейно заболяване е причината да страни от всички ,които могат да я заразят и да осуетят шансовете и за трансплантация на белите дробове.
Правилото е дестинация от шест стъпки.
Но това правило се оказва изключително трудно за спазване,когато в болницата се появява Уил Номан.
Той е точно това,от което Стела трябва да се пази,защото един негов дъх е достатъчен,тя да се прости с така желаната трансплантация на бели дробове.
А правилото от шестте стъпки разстояние се усеща и от двамата като наказание.


Книгата На пет стъпки от теб е написана прекрасно.Тя е толкова затрогваща и сладка по един странен начин,че е трудно да се опише,докато не се прочете.Книгата се чете лесно,въпреки сериозните и трудни теми,които са в основата на книгата.
Другото интересно нещо,е че е написана от трима автори,но докато четете книгата усещането,че е написана от един човек.Тримата автори са се справили,толкова добре в своята мисия,че няма как да не им се възхитя.
Четейки книгата във вас остава едно странно усещане,което те кара да започнеш да оценяваш неща,за които дори не се сещаш.
Неща,като как приемаме за даденост факта,че дишаме спокойно,че можем да докосваме когото си пожелаем без да се замисли,че имаме всички тези на пръв поглед потребности за даденост.
Книгата На пет стъпки от теб е дълбока затрогваща история,която несъмнено ще промени вашият мироглед за света,за твоето тяло и за начина ти на живот.
Любими цитати
"То е точно тук достатъчно близо,че да го докосна,а не мога.Не знаех,че е възможно да искаш нещо,толкова,така че да го усетиш във всяка своя клетка и във всеки свой дъх,който поемаш"
"Дъхът ми замъглява стъклото на прозореца.И аз се протягам и рисувам голямо сърце.Поглеждаме се един друг в отражението си и аз усещам притегателната му сила,теглейки през пространството помежду ни.Той е като магнит за всяка моя клетка,гърдите ми,ръцете ми и пръстите.Не искам нищо повече от това да го целуна.Но вместо него,се навеждам и целувам отражението му в огледалото."
"Хората във  филмите,винаги казват,че ако обичаш някого,трябва да го оставиш да си отиде.-Винаги съм си мислел,че това са глупости.Но когато те видях да умираш...
В този момент нищо друго нямаше значение.Нищо.Само животът ти." 
"Единственото,което искам е да бъда с теб.Но трябва да съм сигурен,че си в безопасност.Че не те застрашавам."
"Ще затвориш ли очи?Няма да мога да си тръгна,ако ме гледаш."
"Не се тревожи за мен.Знай,че дори да спра да дишам утре,не бих променил нищо"
Книгата На пет стъпки от теб е идеалното четиво за зимните дни,което ще те промени без да очакваш,а филма който е към книгата е страхотен.
 Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/

You Might Also Like

0 Comments