The End of the Year: Book Tag

декември 30, 2019

Здравейте,Приятели!
Края на годината е на прага ни и  няма как да не започна да правя равносметка,както за цялата година,така и за книжната ми такава.

1.Имате ли книги,които сте започнали тази година и които трябва да завършите?
О,определено има такива книги,но тук ще изброя само няколко.
География на блаженството-Ерик Уайнър
Малък наръчник по хюга-Майк Викинг
Така го правят датчаните-Хелън Ръсел


2.Имате ли книга за преход в края на годината?
Не.Не бих казала,че съм човек,който чете книги според сезоните,освен през м Декември може би.Този период от годината просто предразполага към подобен тип четива и филми.
3.Има ли ново издание,което все още чакате?
И тук отговорът ми е не.Всички книги,които искам да прочета вече са на пазара и чакам само подходящ момент,за да се сдобия с тях.
4.Кои са трите книги,които искате да прочетете до края на годината?
Имам три книги,които искам да прочета до края на годината,но честно казано се съмнявам,че това ще се осъществи.
Как да постигнем целите си-Браян Трейси
Малък наръчник по хюга-Майк Викинг
Така го правят датчаните-Хелън Ръсел


5. Има ли книги,които които смятате,че може да ви стане любима до края на годината?
Не не мисля,че има такава книга,защото нека бъдем реалисти все пак остават само два дена до края на годината.
 6.Започна ли ли сте да правите книжни планове за 2020г? 
Да,донякъде По скоро за първите два месеца от годината.Нататък всичко е въпрос на нагласа и настроение.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/


You Might Also Like

0 Comments