The New Year bookTag!

януари 02, 2020

Здравейте,Приятели!
Нова Година вече е факт и няма как да пропусна първият ми пост,за годината да не е на книжна тематика,а именно Таг.

1.Колко книги планираш да прочетеш през 2020г?


От скоро започнах да планирам,книгите,които ще прочета,като миналата година си признавам,че не бях много последователна.Ще се опитам да поправя тази грешка,като съм си поставила за цел през новата година да прочета 100книги.
2.Назови 5 книги,които не си успял да прочетеш през 2020г?
Това са книгите:Как да постигнем целите си-Браян Трейси;Малък наръчник по хюга-Майк Викинг;Така го правят датчаните-Хелън Ръсел;География на блаженството-Ерик Уайнър;Изгради желязна самоувереност-Пол Макена.
3.Жанр от,който искаш да четеш по-вече през 2020г? 
Това  за  мен не е само един жанр,а цели три:пътеписи,автобиографий и тийн романи.
4.Три цели за 2020г,които не са книжни?
Този въпрос е много личен,но въпреки това ще се опитам да дам възможно на субективен и честен отговор.
За мен една от най-важните цели за новата година е да отслабна,като тук ще включа здравословното хранене и ходенето на фитнес;да се запиша на уроци по танци,като обмислям това да са или народни танци или зумба и не на последно място да пътувам по-вече.
5.Коя е книгата,която четеш от много време и не си завършил?
Може би това е книгата Тънкото изкуство да не ти пука-Марк Менсън.
Честно  казано силно се съмнявам,че ще я довърша просто,защото не ми харесва както стила на автора,така и начинът по-който е поднесена информацията.
6.Една дума,с която искаш да опишеш 2020г?
За мен това ми се иска да е думата спокойствие.Пожелавам си една спокойна година,която да ми донесе ако не така желаното спокойствие,то само положителни емоций.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/


You Might Also Like

0 Comments