Спаси ме-Мона Кастен.Ревю

януари 13, 2020

Здравейте,Приятели!
Днес ще си поговорим за книгата,която наскоро завърших,а именно Спаси ме-Мона Кастен.

                   Спаси ме


Автор-Мона Кастен
Жанр-Съвременни романи;Тийн романи
Издателство-Арт Етърнал Синема ООД
Страници-408
Година на издаване-2019
Историята
Джеймс е типичното лощо и разглезено момче,което е израстнал с привилегийте на богатото си семейство.
Но това е само на пръв поглед.Всъщност неговата съдба е предопределена отдавна и това е най-лошото.От него се очаква да направи неща,които той не желае,като да поеме семейният бизнес след като завърши.
В същото време Руби е амбициозна млада дама,която знае точно какво иска и как да го постигне.Тя е израстнала в скромно,но задружно семейство и се опитва да раздели приятелите си от семейството си,защото знае колко гадни могат да бъдат разглезените и богати деца.
Как Руби се вписва в живота на Джеймс?
Един ден отивайки при своя професор,за да вземе препоръката си за университета,в който иска да учи,тя попада на една "меко"казано неудобна ситуация,която я шокира.
Руби,вижда сестрата близначка на Джеймс в много компрометираща  полза със своя професор.
На следващият ден Джеймс предлага на Руби значителна сума пари,за да запази мълчание и да забрави това,което е видяла.
Това,което не е очаквал е отказа на Руби да приеме тези пари.
Така от този ден Джеймс решава да наглежда Руби,защото изобщо не и вярва на нейната безкористна постъпка.
Книгата Мона Кастен-Спаси ме не беше точно това,което очаквах особено като се има предвид и нейният финал.Историята със сигурност  не е нищо необичайно,но пък за сметка на това бързо се чете и някак си по свой начин е доста заинтригуваща.
Това,което ми хареса,е че действието на книгата се развива в Англия,а това е държава,с която имам по-особенна връзка.
Стилът  на авторката много ми допада и със сигурност,ако ми попадне друга нейна книга,то задължително ще я прегледам.
Мона Кастен умело и с лекота изгражда образите на своите герои,дори историята да  е банална.
Както споменах и по-горе книгата Спаси ме на Мона Касттен ме остави с противоречиви чувства и не бих казала,че я препоръчвам,като една от основните причини за това ми мнение е че не можеш да научиш нищо или да се обогатиш по някакъв начин.
Въпреки всичко,ако искате да прочетете нещо наистина неангажиращо и  леко,като четиво може да я погледнете.
Все пак важното е да се чете!
 Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/
Goodreads: https://www.goodreads.com/user/show/28659615-ivelina-borisova

You Might Also Like

0 Comments