5 причини да си направим планер през 2020г!

януари 11, 2020

" Дългосрочното планиране не се занимава с бъдещи решения,а с бъдещето на настоящи решения"-Питър Дракър
Здравейте,Приятели!
2020 г е факт и по традиция през този период от годината всеки започва да си прави планове.
Аз разбира се не съм изключение,лично съм привърженичка на старомодното писане с лист и химикалка и затова днес ще ви кажа моите пет причини защо предпочитам този метод.
А какъв метод предпочитате при планиране?

1.Планера е мястото на което може да записвате всичко важно за вас и това не включва само попълването на цели.
Лично аз използвам своят планер като тракер,в който  си отбелязвам,онези навици от които искам да се отърва и тези навици,които искам да започна.Така следя своя прогрес и дали наистина работя над това,което искам.
Друго,което записвам в моя планер е с какво се храня през деня,т.к се опитвам да променя моите хранителни навици.Тук си планирам и какви книги искам да прочета,както и тези,които вече съм прочела.В планера обичам да си записвам и идеите за блога т.к съм направила отделна страница за това.Имам и страница наречена"финанси",където следя какво съм похарчила и какво съм спестила за седмицата и за месеца.
Тук записвам и местата които искам да посетя,както и кога може това да се случи.
Моят планер е и моето вдъхновение да бъда по-постоянна и да следя в детайли всичко онова,което искам да постигна.

2.Записването на целите на едно място ви помага да останете организирани и да не губите фокуса и концентрацията си.
Когато отворите своя планер,вие вече знаете какво и кога трябва да направите.
Не губите излишно време в лутане и търсене на правилните стъпки,защото всичко това е концентрирано на едно място.
3.Използването на планер помага при управление на времето.
Когато всичко,което искате е ясно написано и формулирано и определите конкретните срокове за изпълнението на всяка една от задачите,лесно и бързо може да видите как да разделите времето си през деня,така че то да стигне за всичко.
4.Планирането може да подобри вашата продуктивност.
Аз лично,докато си пиша в планера,много често ми идват идеи за блог постове,затова и реших тази година да направя отделна страница за тази цел.
А няма нищо по хубаво от това да погледнеш в края на деня своя планер и да видиш,че всички задачи,които си написал вече са изпълнени.Така знаеш,че вече си с една крачка по-близо до постигане на целта.
5.Планирането може да промени живота ви в посоката,която искате това да стане.
Записвайки всичко,което искате да постигнете вие вече работите над това,поставяйки си ясни цели и стъпки,как да се случи.Имате ясна представа какво искате и това е най-важното,защото много хора нямат идея какво да правят с живота си.
Бонус съвет
Планирането намалява стреса.
Когато имаш ясна визия за нещата,които искаш да постигнеш и по-добра организация то това ще ти позволи да се възползваш от свеждането на стреса до минимум и по-добро качество на живот.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/

You Might Also Like

0 Comments