Любими автори,които открих през 2019г.

януари 18, 2020

Здравейте,Приятели!
2019г се оказа доста разнообразна за мен от към книжни жанрове и нови автори,които ми направиха огромно впечатление и станаха любими такива.С нетърпение очаквам всяко едно тяхно ново заглавие и затова съм много развълнувана за новата 2020г.




Автора,който плени сърцето ми още с първите няколко реда,които прочетох беше Колийн Хувър.Стилът и на писане е точно такъв,какъвто очаквам за един добър любовен роман.
Трябва да отбележа,че в доста от романите и има някаква поука и нещо,което можеш да научиш.Карат те да се замислиш и точно това ми харесва най-много.

Девни Пери е друг автор,който докосна сърцето ми и след като прочетох книгата Неуверена,знаех че ще искам да прочета още книги от нея.
Книгите и се четат на един дъх,а героите стават толкова близки на сърцето ти,че искаш още и още. 
Бет О Лиъри е име от което ще продължа да търся други заглавия и през новата 2020г.
Признавам си,че бях леко предубедена,но книгата и Споделеният Апартамент ме накара да се влюбя в стилът на писане и да очаквам с нетърпение следващото вдъхновяващо заглавие.

Джени Хан  е от онези автори,които няма как да подминеш,особено ако става въпрос за тийн романи.Поредицата и До всички момчета,които съм обичала е идеалният пример за това.
В нея можеш да намериш всичко.което очакваш от един добре написан роман,затова очаквам с голямо нетърпение и други нейни заглавия.

Джени Хейл пък е друго откритие,за което съм страшно развълнувана.Нейните романи са сладки,непринудени,а тя определено умее да те плени и да те накара да се влюбиш в историята.

Книги
 Колийн Хувър-Жестока Любов,Никога Повече
Девни Пери-Неуверена
Бет О Лиъри-Споделеният Апартамент
Джени Хан-До всички момчета,които съм обичала;P.S Все още те обичам
Джени Хейл-Коледни пожелания и бисквитени целувки
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/




You Might Also Like

0 Comments