Зимна салата вдъхновене от Джейми Оливър!

февруари 24, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Наскоро гледах предаване на  един от любимите ми английски готвачи Джейми Оливер,който показваше интересна рецепта на испанска салата със замразена бакла.
Много исках да пробвам рецептата,но имаше един малък проблем,аз не обичах бакла.
Никога не съм я харесвала,затова се зачудих как да променя рецептата,така че да се запази основната идея.
Крайният резултат ме впечатли изключително много,затова реших да го споделя с вас!

                                                                Здравословна зимна салата!
Необходими продукти:
200гр замразех грах или бакла
1 бр червена чушка
1 бр морков
1 глава лук
2 ск чесън
1 бр яйце
100гр сирене
1/4 лимон

Начин на приготвяне:
В малка тенджера поставямте да заври вода,след което прибавяте граха за около 10мин.
Докато водата ври за съвсем кратко запържвате нарязаните на ситно лук,чесън и чушка.
Аз лично нарязах морковите на лентички.
В друга тенджера поставяте вода,за да пуширате яйцето.
Смесвате всички съставки в купа,като добавяте настъргано сирене,сол,черен пипер и сока от половин лимон!
Бон апети!
До скоро!
Целувки!


You Might Also Like

0 Comments