Биотен Скин Енерджи!

февруари 13, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Този пост трябваше да го напиша доста отдавна,тъй като използвам 
Биотен Скин Енерджи -лосион за тяло от края на миналото лято,но някак  все не намирах време за него.
Въпреки това исках да ви споделя моите впечатления за този продукт,защото съм много доволна от него.
                                                            Биотен Скин Енерджи

Незнам за вас.но аз имам периоди, през които кожата ми е адцки суха и търся всевъзможни начини да я хидратирам и да и дам нужната енергия.
През летните месеци това е изключително важно за мен, за това търся козметика именно с такова действие,а като допълнително изискване към функциите на продуктите са и те да имат охлаждащ ефект.
Точно тази покупка стана съвсем спонтанна при едно от посещенията ми в магазин ДМ.
Първото ми впечатление,когато взех тубичката в ръце беше много приятният дизайн на опаковката,както и нейното количество от 250мл.
Миризмата бе изключително приятна и свежа,а думите skinnergy бяха точно тези,заради които си закупих продукта.
Още на същият ден използвах новата ми придобивка и останах очарована.
Продуктът попи изключително бързо благодарение на съвременният комплекс Nutri Moist 48H,който съдържа.
Комплексът спомага за задържане влагата в дермата за 48H.
Лосионът за тяло не съдържа парабени,парафини и оцветители.
Състав:Aqua;Olea Europaea Fruit Oil;Glycerin;Glyceryl Stearate;Cetyl Palmitate;Dimethicone;Cetearyl Alcohol;Ceteareth-21;Cyclopentasiloxane;
PEG-12 Dimethicone;Lycuim Barbarum Fruit Extract;Tocopheryl Acetate;Sodium Hyaluronate;Ceteareth-12;Allantoin;Fructose;Glucose;Urea;Trehalose;Maltose
 Sodium PCA;Tocopherol;Sodium Lactate;Polyacrylate-13;Polyisobutene
 Sorbitan Isostearate;Carbomer;Sodium Chloride;Polysorbate 20;Parfum
 PEG-8;Tetrasodium Edta;Ethylhexylglycerin;Pentylene Glycol;
 Decylene Glycol;Ascorbyl Palmitate;Citric Acid;Ascorbic Acid;
Sodium Hydroxide;Phenoxyethanol;Limonene.
Препоръчвам с две ръце продукта особено,ако искате да експериментирате с нещо различно.
Лосиона може да се намери за цена около 5лв.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!


You Might Also Like

0 Comments