Любима книга на седмицата!

септември 08, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Да си призная честно не ми оставаше много време за четене тази седмица.
И ако не бяха последните две книги от поредицата Лукс от Дженифър Арментраут едва ли щях да мога да започна да чета някоя друга книга.

Среднощното фиаско с книгите от поредицата продължава,което може да ви говори само едно,че вече съм напълно обсебена от Лукс.
Авторката пише,толкова увлекателно,че докато не приключиш с главата,просто не можеш да затвориш книгата.
Въпреки,че четвъртата книга Основа,не е чак толкова силна,колкото очаквах.

Това обаче не ми попречи да я завърша само за 4 дена,което за мен си е своеобразен рекорд.
В книгата моят любимец Деймън,ще направи всичко възможно,за да си върне Кейти,която е отвлечена.
Както винаги той има налудничев план за нейното спасение.
Появяват се и нови герои,които превръщат историята в нещо различно. 
Какво обаче ще стане и дали планът на Деймън ще успее?
Може да разберете само ако прочетете книгата.
Последната пета книга Отпор е наистина объркваща.
В нея виждаме съвсем различна страна на главните герои.
Човечеството е в опасност,след спускането на луксианците и всичко е в ръцете на Деймън,Доусън и Ди.
Тяхното поведение наистина е странно и объркващо.
Не може да различиш,кой е приятел и кой враг.
Кейти е отчаяна,но да стои и да гледа как всичко се разпада не е опция.
Дали Деймън ще избере страната на доброто или злото?
Дали ще подкрепи своят вид или ще избере страната на любовта?
Дори аз незнам отговора на тези въпроси,тъй като все още продължавам да чета книгата с голямо нетърпение.
Препоръчвам горещо всички книги от Лукс,но само ако сте авантюристично настроени и обичате да четете фантастика.
Както казах по-горе авторката пише много увлекателно и започнете ли да четете книгите,ще го направите на един дъх.
Аз ги чета на телефона си,свалени онлайн,което е голям минус,тъй като очите бързо се изморяват.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!





You Might Also Like

0 Comments