Любима книга на седмицата!Месец Септември!

септември 30, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Отново се завръщам с любимата ми рубрика и моята страст към четенето.
Честно казано след успеха ми от предишният месец,този някак не можах да намеря книга,която да прикове вниманието ми.
Въпреки това тази книга,за която ще си говорим е нещо ново и свежо,и определено си заслужава да останете и да прочетете следващите редове.

Главният герой в днешния пост е книгата на Джейн Костело-Необвързани момичета.

 За първи път попадам на тази авторка.
 И да си призная, от прочетеното до момента,стилът и на писане много ми допадна.
 Авторката пише изключително увлекателно,и неангажиращо.
 В книгата се разказва за 28 годишната Саманта Брукс,която вярва,че е срещнала идеалният мъж.
Убедена е,че Джейми с когото са заедно от 6г е нейната половинка.
Но нещата не винаги изглеждат такива,каквито са.
Джейми мечтае да обиколи света и не иска и да  чуе за семейство и деца.
И в един прекрасен ден,той решава да напусне Саманта.
Сам е готова на всичко,за да си го върне.
Но за целта се нуждае от помощта на най-добрите си приятелки.
Дали планът и ще успее?
Или ще срещне нова и неочаквана любов?
Наистина незнам.
Все още не съм завършила книгата,но мога да ви уверя,че е неангажираща и интересна.
Историята на Джейми и Сам е увлекателна.
Като цяло препоръчвам книгата,защото ще ви отведе в един далечен и вълнуващ свят.
Надявам се да съм ви била полезна!
Целувки!
До скоро!
 
 
 

You Might Also Like

0 Comments