Да избягаме извън София за един ден!

септември 06, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Не знам за Вас,но аз обожавам да пътувам.
Всяко едно пътешествие ме кара да преосмисля живота си и да подредя приоритети те си.
Дава ми сили да продължа напред и ме кара да мечтая за следващата дестинация.
Днешния пост ще бъде посветен именно на тази моя страст.
Предполагам,че много от вас са прекалено заети със своята работа и с куп други ангажименти и не им остава физическата възможност да пътуват някъде,било то и за уикенда.
Аз не съм изключение от правилото,но това не ме спира да мечтая и да търся нови възможности за едно малко бягство.

Какво ще кажете ако можехте само за няколко часа да се пренесете в един друг свят?
Свят,в който царстват тишината и спокойствието и е само на няколко часа от вас.
Мислите си,че това е невъзможно,но аз съм склонна да опровергая това,като ви дам няколко идеи за един незабравим уикенд.
Първото ми предложение е град Банкя.


Намира се в Западна България,в непосредствена близост до столицата.
Известен е като балнеологичен курорт и национален център за рехабилитация и профилактика на сърдечно-съдови заболявания.
В града има много паметници на културата,прекрасни паркове,на които може да се насладите,с приятели на чаша чай или кафе.
А уютните хотели и ресторанти и близостта до Люлин планина, правят града перфектното място за да се насладите на един незабравим уикенд и да презаредите батериите за новата работна седмица.




Второто ми предложение се намира на няколко километра извън град Банкя и е доста нестандартно,а именно Клисурски манастир Света Петка Параскева.
Не ме мислете за луда,просто пътя ни отведе до там,а и тогава беше някакъв голям християнски празник,но за жалост не помня какъв.


 
 Манастира се намира на 7 км от център на гр Банкя,сгушен в полите на Люлин планина.
 Интересен факт,е че понастоящем  Клисурският манастир е действаща женска обител.
 Като външните и вътрешните стени на сградите,са ярко изографисани със светци и библейски сцени.
Дворът на манастира е много добре поддържан,с няколко обособени къта за отдих.
В близост до него се намира гора,която те приканва да я посетиш,стига да ти стиска.
В заключение мога да кажа,че която и от двете места да изберете няма да съжалявате.
И двете дестинации обещават да ви презаредят с нови сили и да ви дадат от душевният покой,от който се нуждаете.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!


 






You Might Also Like

0 Comments