Спрей или крем за крака!Кое работи?

септември 20, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Лятото е един от любимите ми сезони,и не само заради горещите нощи и студените коктейли.
Всичко в този сезон ми харесва.
Е почти всичко.
Има и неща,които понякога са досадни,като например грижата за краката.
Не ме разбирайте погрешно.
Обичам да се грижа за себе си,но през този сезон е задължително да обръщаме ежедневно внимание на нашите крака.
А да си признаем честно,това може да се окаже доста неприятно задължение.

Реших да изпробвам два варианта, за да поддържам краката си свежи.
И накрая на лятото да ви дам мнението си за тях.
Първият ми опит в тази дейност бе спонтанната ми покупка от Кауфланд,а именно
Део спрей за крака на "Happy Foot" и ходила с освежаващо действие.

Според описанието спреят за крака има дезодориращо и охлаждащо действие.
Предназначен за употреба,при поява на неприятни миризми и гъбички по краката.
Едни от съставните му елементи са масло от чаено дърво и триклозан.
Като те имат антисептично действие и спомагат за предпазването на кожата на краката от раздразнения и дискомфорт,както и от неприятните гъбички.
Изобщо не съм доволна от този продукт.
Когато се нанася оставя бели следи.
Изключително неприятен,както като усещане,така и като миризма.
Охлаждащото действие,което обещава не се усеща като такова.
Продукта много бързо се свърши,като по някое време започна да тече отстрани.
Не бих препоръчала и не бих си купила повторно такъв тип продукти.
Вторият ми опит е попукпата от Avon "Foot Works".
Да си призная след предишния опит,ми беше доста трудно да се доверя на какъвто и да е било продукт за крака.
Avon обаче са марка,която досега никога не ме е разочаровала и затова,когато видях,че предлагат такъв вид продукти,веднага си взех.
Кремът е предназначен за намаляване на упоритите мазоли,които през лятото непрекъснато ми се появяват.
Прави кожата на стъпалата по-меки и подхранени.
Продуктът пристига в пластмасова опаковка от 75мл.
Консистенцията е лека и попива бързо.
Аз лично го използвам като част от рутината ми преди сън.
Действително виждам ефект,след третото използване.
Нямам вече проблем с мазолите,а краката ми са меки и ухаят свежо.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments