Какво ново през м Март 2020г?.

март 30, 2020

Здравейте,приятели!
Месец Февруари беше много странен във всяко едно отношение.Ситуацията в която всички ние сме малко или много оказва влияние върху нашата психика,а аз се опитвам да избягам от нея чрез четене на книги.

Този месец прочетох цели три книги,което мога да кажа,че до някаква степен ме удовлетворява,защото аз не бих казала,че съм от супер бързо четящите хора.


Малкото Кафене в Копенхаген-Джули Каплин


Прекрасен роман,който ще ви откъсне от сивото ежедневие и от мрачните мисли.Ще ви донесе много топлина,уют и добро настроение.Ще ви научи да се радвате на малките  неща от живота.
Ще ви покаже какво е хюга и защо датчаните оглавяват класацията за  най-щастлива нация години наред.
Книгата има ревю в блога,което може да прочетете,ако искате да придобиете пълна представа за нея.
Лейди Гергана-Цвтелина Цветкова


Ако ви се чете  нещо,което наистина да ви разсмее,то ви препоръчвам тази книга.Типично по български авторката е успяла успешно да опише българското село такова,каквото го помня от своето детство.Историята се развива в едно врачанско село,а цялата книга е написана на врачански диалект.
Забавна,пъстра и много нестандартна историята на Лейди Гергана е точно това четиво,откоето се нуждаете,за да се откъснете от тези трудни за всички ни времена.
Скоро очаквайте ревю.
Излекувай Живота си-Луиз Хей


За Луиз Хей като автор бях чувала и преди,но да си призная никога съм нямала намерение да чета нещо от нейното творчество,докато една колежка не ми я препоръча.
И честно казано книгата се появи в точният момент от моя живот.
Ако сте загубили вярната посока в своя живот и не знаете как да започнете да се обичате,направете го с малки стъпки,като започнете от  книгата на Луиз Хей.
Написана е много лесно и разбираемо за четене,като след всяка глава има упражнения,които може да правите.
Скоро очаквайте ревю в блога.
Музика
Harleys in Hwaii-Kety Perry
Suddenly I See-KT Tunstall
Dance Monkey-Tones And I
Locked Away Again-R City Feat Adam Leavine& LiL Wayne
Loco Contigo-Dj Snake Feat J Balvin &Tyga
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/

You Might Also Like

0 Comments