Малък наръчник по хюга от Майк Викинг.Ревю

март 15, 2020

Здравейте,приятели!
Това ревю е най-отлаганото от мен,защото книжката толкова много ми хареса,че ми е трудно да подбера точните думи,а искам максимално да ви пресъздам моето мнение за това какво е хюга и как аз го почувствах.

Думата "хюга" става известна на света през последните няколко години и се свърва основно с Дания от където произтича първоначално.
 Аз лично не я бях чувала,докато не ми попадна книжката на Майк Викинг,която се оказа изключително поучително и приятно четиво.


Какво е хюга?
Хюга е умението да усещаш вътрешният си мир и способността да даряваш спокойствие на останалите.Тя е чувство на уют,на сигурност,на спокойствие и закрила.
Хюга е състояние,в което се чувстваш добре,както когато си насаме със себе си,така и когато си във връзка с хора или места,които те привличат,вдъхновяват и ти вдъхват увереност.
Хюга е ефективност от влиянието и взаимодействието между хората,Тя е импулс идващ от малките ни ритуали,жестовете,които правим и споделените преживявания.
Всички ние използваме хюга всеки ден.Тя е в нас като се наслаждаваме на вкусно ястие,когато седим до огъня,когато пием чаша ароматно кафе или лежим на плажа под галещите лъчи на слънцето в края на деня.
Хюга включва чувството на благосъстояние и уют,което подтиква към релаксация и комфорт.
Хюга дарява всички ни с добро настроение,допринася за атмосферата и топлината помежду ни.
В какви сфери на живота можем да открием хюга?
1.В малките всекидневни неща и навици
2.В интериора и подредбата на дома
3.Атмосферата витаеща около нас
4.Принадлежността към дома и близките ни
5.Семейството и взаимоотношенията ни с близки и приятели
6.Обичта към самия себе си
7.Способността ни да се насладим на настоящият момент


Каква е целта на хюга?
Целта на хюга е да се наслаждаваме на живота във всичките му форми и да отвори сетивата ни за нови преживявания,да ни сближи с близките хора,както и да стимулира естествените ни човешки потребности,желания и навици.
Любими цитати от книгата
"Щастието е като пеперуда,колкото по-вече го преследваш,толкова по-вече ще ти се изплъзва,но ако се концентрираш върху нещо друго,то ще дойде и ще кацне на рамото ни."
 "Щастливият живот до известна степен е спокойният живот,защото истинското щастие може да  живее в тишина"
"Това,което никога няма да се върне е това,което прави живота сладък"
"Домът е емоционално състояние,място във въображението,усещане за сигурност,принадлежност,закрила,семейство,спомени и лични изживявания"
"Спомените са плод на нашето въображение съставени от миналото и настоящето,генерирани в един нов прочит.Те не са историите от миналото,а тези от настоящето"
Какво мисля за книгата Малък наръчник по хюга?
Книгата е леко и кратко четиво,което ти носи наслада и спокойствие,докато я четеш.Дава ти усещането за топлина,уют и комфорт.Предразполага те да си направиш чаша ароматно кафе,да сложиш ароматни свещи,да сготвиш някое любимо ястие и да направиш дома си "хюга убежище",в което да прекараш незабравими мигове със своето семейство.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/
  

You Might Also Like

0 Comments