Какво ново през месец Февруари 2020?

март 01, 2020

Здравейте,приятели.
Месец Февруари бе изпъстрен от към емоции  и то все приятни,които нямам търпение да споделя с вас.

Прочетени книги
С мъка на сърцето си признавам,че успях да прочета само две книги.
Причината разбира се е в това че времето ми за почивка е наистина ограничено и малкото свободно,което имах реших да инвестирам в пътешествия.


Малък наръчник по Хюга-Майк Викинг


Тази книжка е различна от всички,които съм чела до сега за личностно самоусъвършенстване.
Написана е интересно.Много кратка е и определено ще ви накара да поискате да посетите Дания.
Отлагам нейното ревю,от много време,но обещавам скоро да го публикувам в блога.
Огън на леда-Мариана Запата


Това бе книжка,с която си прекарах страхотно време.Лека,не натоварваща и в същото време с много силна история,от която ако четеш внимателно,можеш да си извадиш поуки,които да ти помогнат да постигнеш целите си.
Скоро очаквайте ревю.
Книги,които чета в момента
Лейди Гергана-Цветелина Цветкова



Съвсем случайно попаднах на тази книжка,която се оказа много забавна.Имам още малко докато я завърша,но докато чета усмивката не слиза от лицето ми.
Затова,ако си търсите кратка и забавна история ви я препоръчвам горещо.
Излекувай живота си-Луиз Хей


Тази авторка ми беше препоръчана от една колежка и въпреки,че и друг път съм я чувала бях доста скептично настроена за това,какво ще прочета,но книжката ме изненада наистина приятно.Има неща,които не бях срещала досега,техники и практики,променящи живота ви,а най-ценното е че ви учи да обичате себе и такива каквито сте.
Когато я завърша ще напиша  моите впечатления от нея в ревю.
И в същият дух започнах да чета още една книга от същата авторка.
Силата е в теб-Луиз Хей
За тази книга впечатленията ми са много бегли и даже планирам първо да завърша предната книга,защото малко ми се препокриват нещата и не мога да запомня кое в коя книга съм прочела.
Пътувания
Първото ми "Еднодневно бягство" за тази година бе на празника Трифон Зарезан или по точно денят след Трифон Зарезан.


Традиционен българки празник,който се празнува от лозарите,градинарите и кръчмарите.
Традицията повелява  стопанката да стане рано сутрин и да омеси и опече обреден хляб, украсен с лозово листо. Освен питата задължително се приготвяла и кокошка, пълнена с ориз или булгур. Тя поставяла всичко заедно с бъклица с вино в нова вълнена торба и с този товар изпращала мъжа си на лозята. Там стопанинът се прекръствал и с косера отрязвал три пръчки от три корена. От пръчките правел венец и закичвал калпака си, а  корените поливал с донесеното вино, светена вода и поръсвал с пепел, запазена от Бъдни вечер  – този ритуал се нарича „зарязване“.
Беше ми изключително интересно да видя този ритуал на живо в село Церова Курия близо до Велико Търново.
Напълно автентично българско преживяване,което ще помня дълго и ще предизвиква усмивка на лицето ми.
Следващото пътуване,което направих през месец  Февруари беше до връх Шипка.


Едно уникално преживяване,което всеки българин трябва да изживее поне веднъж в живота си.
Чувството да се докоснеш до това историческо място, толкова важно за България е наистина неописуемо.
Природата както и самият паметник на Свободата  ти дават усещането за свобода и умиротворение.
А факта,че на тази земя са се разигравали най-важните за България битки и възможността да се докоснеш до всичко това, след толкова много години те прави горд българин и е още една причина да се чувстваш свободен в страната в която живееш  в момента.
Филми
Този месец успях да изгледам цели два филма.
Джуманджи следващо ниво.


Да си призная първата част ми хареса много повече и нямаше абсолютно никакъв смисъл от неговото продължение,като мнението ми се преповтаря и за следващият филм,който гледах.

To All the Boys: P.S. I Still Love You-На всички момчета: П.С. Все още ви обичам

Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/
 

You Might Also Like

0 Comments