Никога Повече -Колийн Хувър.Ревю.

февруари 12, 2020

Здравейте,приятели!
Не отдавна прочетох книгата на Колийн Хувър-Никога Повече,която ме остави с противоречиви чувства.Въпреки това след дълго колебание се реших да споделя мнението си за нея.

                                                       



Никога Повече
Автор-Колийн Хувър
Жанр-Романтика;дамска проза
Издателство-Ибис
Страници-336
Година на издаване-2018
*Формат-Електронен

Историята 
Главната ни геориня Лили Блум е от онези персонажи на които животът никак не е бил лесен.В миналото си тя е преживявала неща,които я преследват и в бъдещето.Един от най-големите и страхове е да не допусне грешките,които  е допуснала майка и в миналото.И това чувство се засилва още повече,когато в живота и се появява Райли.
Богат,красив,амбициозен,Райли е почти идеалният мъж,който прави Лили щастлива,но това е само на пръв поглед.Щастието е само привидно.Под почти перфектният мъж е крият много"пластове"страх,гняв,болка и безсилие,с които Лили трябва да реши дали да приеме или не.
Миналото и бъдещето се преплитат по такъв начин в живота на Лили,че и дават най-ценният урок.


Моето мнение
Първата част на историята си признавам,че изобщо не ми допадна.
Сюжетът ми беше прекалено банален и измислен.Личеше си,че авторката доста го беше поукрасила,което лично за мен беше излишно.
Мога да приема как Лили и Райли се срещнаха за пръв път,имайки предвид,че това е книга и попринцип всичко е позволено.Но как Райли буквално умоляваше Лили за секс,извинете ми,но ми дойде"Too much".
Въпреки това аз продължих да я чета и страшно много се радвам,че го направих,защото колкото повече четях,толкова повече се заплиташе историята и се разкриваше пълният замисъл.
А тя се оказа наистина дълбоко емоционална.
За това усещане допринесоха и бележките на авторката след края на книгата,в която тя разкрива,че това е история по действителен случай-изживян в нейното семейство.
Книгата на Колийн Хувър-Никога Повече,определено не е типичният любовен роман,който да прочетете и да забравите,че сте я чели някога.
Това е книга,която разказва за тъмната страна на живота,за трудните избори и последиците от взетите решения,за правото на втори шанс,за прошката и най-вече за това,кога наистина трябва да сложим край и да изберем "себе си".
Кога е дошъл моментът,в който правенето на компромиси е изчерпано и няма място за оправдание и извинение,че приемаме грешките на другите,било то провокирани от любов.
Книгата на Колийн Хувър-Никога Повече е противоречива в много отношения.От една страна заради прекалено баналният сюжет,който авторката е избрала за фон на историята и от друга заради сериозните теми които засяга.
Героите са умело изградени,разкривайки как те израстват от плахи и неуверени характери,до такива които са готови да вземат кардинални решения за своето бъдеще.
В заключение мога да кажа едно-Колийн Хувър все още си остава една от любимите ми авторки,а книгата Никога Повече,не ме разочарова така както си мислех,че ще бъде в началото.
Обратът в историята ме остави без думи и показва за пореден път таланта на авторката да пише качествени и смислени любовни истории.
Ако очаквате,че това ще бъде поредната любовна история с банален сюжет,то мога да кажа да не бъдете "предубедени" и да дадете шанс на книгата,защото повярвайте ми тя ще ви изненада по начин,по който дори не сте очаквали.
Заслужава ли си книгата?
Да,може да сте сигурни в това и го казвам напълно безпристрастно.
Всеки един ред от тази история си струва четенето,а изживяването за една различна любовна история е гарантирано.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/

You Might Also Like

0 Comments