Какво ново през м Януари 2020г?

февруари 08, 2020

Здравейте,приятели!
Първият месец от новата година е вече в историята и отново ме изненада с неочаквани обрати.
Ако едно нещо съм научила през годините,то е да не планирам прекалено много,защото животът много често има други планове за теб.
Но днешната тема на този блог пост е на друга тематика,а именно моята равносметка за изминалия месец.

Кои книги прочетох?

 Малък наръчник по Хюга(Тайните на датчаните за щастлив живот)-Майк Викинг
Много съм горда,че най-накрая я свърших.Всъщност книгата много ми хареса
Очаквайте скоро ревю в блога макар и с огромно закъснение.

Как да постигнем целите си-Браян Трейси.
Това беше книга,която четях от доста дълго време и чак ми е странно,че вече я завърших.
Мнението ми може да видите в линка,който ще поставя ето тук
Никога Повече-Колийн Хувър 
Книга,с която имах възходи и падения.Остави ме със смесени чувства,но повече за моето мнение,както какво ми хареса в нея и какво не очаквайте скоро в поредното книжно ревю.


Книги,които чета в момента.
Огън и Лед-Мариана Запата
Това е книга,в която съм влюбена.Историята е прекрасна,различна,романтична и много емоционална.
И познайте какво очаквайте скоро ревю.
Да почувстваш отново-Мона Кастен
С тази  книга отново съм на възходи и падения,като по скоро бих казала,че не ми допада особено.Въпреки това мисля да я завърша,но едва ли ще прочета нещо друго от авторката.
Така го правят датчаните-Хелън Ръсел
Книгата не е крайно лоша,но не бих казала,че се чете много бързо.
Все пак можеш да  научиш много за датчаните и да разбереш,защо се нареждат в класациите за най-щастливите хора по света.
Може да очаквате скоро ревю.
Сериали,Филми,Песни
Наскоро започнах един нов сериал или поне нов за мен,а именно One Tree Hill.
Сериала е по скоро за тинейджъри,но на мен ми харесва страшно много.В него има всичко,което търся в един сериал.Има 9 сезона,като аз завършвам едва втори.


Песни
Zayn,Zhavia Ward-A Whole New World
Nomi Scott-Speechless
Charlie Put-Attention
Накратко това беше моят месец събран само в няколко реда.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/

 

 

You Might Also Like

0 Comments