5 книжни цели за 2020г.

февруари 01, 2020

Здравейте,приятели!
Продължавам темата за поставянето на цели,този път ще бъдат моите книжни цели за 2020г.

1.Да си завърша предизвикателството в Goodreads.
Тази година си поставих 70 книги за цел,които малко ме плашат,но предполагам,че все пак е изпълнимо и ще се постарая да го завърша,дори да надмина очакванията си.
Друга цел свързана с Goodreads е да го използвам по-често.Все още нямам навик,но това е така защото го използвам от съвсем скоро.


2.Да прочитам минимум по две книги на седмица.
Все пак да не забравяме,че ходя на работа,а най-лошото е че като се прибера не искам да виждам нищо.Чувствам се толкова изморена,че в повечето пъти ми е непосилно да прочета и една страница.
3.Да следя книжните намаления.
От както имам Kindle вече от година и нещо не ми се  е налагало да купувам книги  т.к си ги намирам безплатно онлайн.Въпреки всичко има заглавия,които много искам да прочета и за съжаление не се очертава скоро те да се появят онлайн.Затова планирам да се възползвам от намаленията таи година.
4.Да прочета поне един от авторите,които искам тази година,а повярвайте ми списъкът расте с всеки ден.Дори обмислям да направя отделен блог пост за тях,който ще се появи най-скоро време.


5.Да изляза от зоната ми на комфорт и да пробвам нови жанрове.Планирала съм това да бъдат трилъри и фантастика.
Обмислям дори да пробвам,някои от книгите на Стивън Кинг,но това си зависи от настроението ми  и се чудя само,кога ще му дойде реда.
До  сега не съм чела нищо от тези два жанра,което си е жалко.
Бонус цел.
Да чета качествени и интересни книги,такива от които мога да науча нещо и историй,които пленяват сърцето още от първите няколко реда.
Друга цел,която отдавна искам да постигна отдавна е да се науча да чета на английси език.
Все  пак важното е да се чете!
 Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/

You Might Also Like

0 Comments