Есенни любимци!

октомври 27, 2018

Здравейте,Приятели!
От доста време не съм писала подобен тип постове в блога,но причината е че просто нямах вдъхновение.
Досега повечето от продуктите,които си купувах не ме бяха впечатлявали,а тези които харесвах не бяха достатъчни за цял пост.
Затова реших да направя сборна компилация,която ще бъде и темата на днешния пост,в който ще намерите доста разнообразни неща.

Ще започна с най-най любимата ми покупка,а именно табло с букви Krester от Jysk,което напоследък стана изключително популярно и което аз обожавам,макар и да имам леки съмнения,че буквите няма да са едни от най-издръжливите поради простата причина,че са пластмасови.

Следващите продукти,които ще споделя с вас са два несесера,които са много удобни и практични.В розовия си сложих буквите от таблото и е страшно удобно а тази цел,а другият честно казано все още незнам с какво ще го запълня.
Другата ми любима и практична вещ е бутилка за пиене на вода от Jysk,която не се разделям от както яимам,а и исках подобна от доста време.
.
Следващите неща за,които ще си поговорим са козметични продукти.
Тук ще се опитам да карам подред,доколкото това е възможно.
Лаковете за нокти са на марката LM,която мисля че е по-скоро китайска марка ,но не съм много сигурна.Те са в прекрасни зимни нюанси и много ми допадат,като консистенция и като издържливост.
Лакочестителят е Nail Polish и с витамин Е,който подхранва ноктите и затова  е мой любимец от доста отдавна.
Шампоана е от Lidel и е на марката Cien против пърхот и е просто феноменален.
Той бе причината да се отърва от пърхота и да имам здрава и силна коса,затова нямаше как да го пропусна.
 Крема за ръце на марката Rubella,който съм споменавал и друг път.Много доволна съм от него като продукт.Марката има и други видове,от които съм пробвала с праскова,какао и натуралният им.Всичките ми харесват и са изключително бюджетни.
Червилото,което използвам най-много през този сезон е на Golden Rose от серията Velveet Matte номер 2 в разкошен ввинен цвят.
От доста време си търсех хубав балсам за устни,но все попадах на такива,които изобщо не ми допадаха.
И един ден докато се мотаех в lidel видях този балсам от тяхната марка Cien и реших да го пробвам.Мога да кажа,че балсама е точно такъв какъвто търсех до сега и направо съм "влюбена в него".
Следващият продукт,за който ще ви споделя е отново от магазин Lidel и в категория напитки.


Аз съм от типа хора,които не си падат по чая изобщо,но когато опитах този чай на марката Lord Nelson,той се превърна в моята топ напитка за сезона.Дори в момента докато пиша този пост пия от него.Вкуса му е много приятен усеща се аромата на круша и карамел много леко и ненатрапчиво.
Препоръчвам го горещо.
И като заговорихме за напитки няма как да не спомена храната,по която напоследък съм луднала,а именно овесени ядки.
Напоследък те са предпочитана закуска и често посягам към тях като сутрешна закуска.
Надявам се да съм била полезна и да съм ви вдъхновила по някакъв начин!
Целувки!
До скоро!




You Might Also Like

0 Comments