7 неща заради,които да се влюбим в есента!

октомври 12, 2018

Здравейте,Приятели!
"Есента винаги е била любимият ми сезон.Сякаш красотата разцъфва във всичко.Сякаш е била пазена през цялата година за големият финал."-Лорън де Стефано
Това наистина е така,но тази година повече от всичко нямах търпение тя да дойде,за да ме заради с вдъхновение и творческа продуктивност.
Ако има някой,който все още да не обича този  красив сезон,в днешния пост ще се опитам да го вдъхновя да се влюби в есента,като му покажа моите 7 неща заради,които обичам есента.

1. Природата
Не мога  да разбера хората,които не обичат да се разхождат сред природата,както и тези които не излизат от вкъщи и водят скучен живот извършвайки едни и същи неща всеки ден отново и отново.
Тези хора нямат идея какво изпускат,отказвайки се от възможността да изживеят едни от най-вълшебните моменти,които природата може да подари на човека.

Друг плюс на есента са прекрасните температури,които позволяват на тялото да се отпусне след безкрайните летни горещини.
Тези дни са така малко и безценни,че е грехота да ги подминем просто ей така.
Като допълнителен плюс към всичко  искам да добавя и вечерните разходки,които са ми любими по-това време на годината.
Когато се разхождам сред природата и виждам всички тези прекрасни цветове,които е създала,това ме вдъхновява да мечтая и да бъда креативна.
 2.Вкуса на тиквата и топлите супи!
 Да си призная допреди няколко години не харесвах изобщо тиква,но това се промени и сега често посягам към нея,за да си направя вкусна и топла крем супа.
И като стана въпрос за супите обожавам ги през този период на годината,особено крем супите.
Те са ми слабост и мога да ги ям без да ми омръзват.
 3.Мекото одеало ! 
Няма нищо по примамливо за мен вечер от това да се отдам на заслужена почивка след тежкият работен ден,като просто се отпусна увита в мекото си пухено одеало,което обожавам с приятна книга.
4.Чаша домашно червено вино!
Като говорим за релакс и приятни моменти,друго нещо,което обичам е да се насладя на чаша домашно червено вино.По принцип не пия алкохол,но тази напитка по това време на годината е любимата ми част от деня.
5.Интересна книга
Тук е излишно да коментирам,колко много обожавам да чета.Но съм забелязала,че в някои сезони като лятото просто нямам достатъчно време да се насладя на това удоволствие,така както есените вечери.
 6.Ароматна свещ
Когато живеех в Англия се влюбих в ароматните свещи.До тогава не бях изобщо ги пробвала,но там имаше един специализиран магазин за ароматни свещи,който посещавах всяка седмица и направо бях пристрастена към него.За жалост от както се върнах в България не съм попадала на такова голямо разнообразие на ароматни свещи,което да ме накара да се завръщам там отново и отново.Въпреки това си остават изкушаващи за мен в това време на годинаата.
7.Домашният уют
За мен домашният уют е спокойствието да се прибера вечер,след дълъг работен ден,да си облека удобни домашни дрехи,да се отпусна с чаша червено вино и любима книга,увита в меко одеало и да не бързам за никъде.
Няма нищо по хубаво от това особено,ако си заобиколен от хората,които обичаш.
Това са моите седем причини,заради които да заобичате есента.
Целувки!
До скоро!











You Might Also Like

0 Comments