5 навика,които ще променят живота ви изцяло!

октомври 21, 2018

Здравейте,Приятели!
Всеки един от нас се стреми към по-добър живот,но нека да си го признаем.
Ако не предприемем правилните действия,промяната няма как да настъпи сама.

 Затова в този пост ще се опитам да структурирам 7 от най-важните за мен ритуали,които повлияха положително върху живота ми.

1.Сутришната рутина
Забелязала съм,че е от изключително значение е как ще започне сутришната ми рутина.
Затова почти винаги следвам тези  няколко стъпки;

Сутрин първото и най-важно нещо за мен е вземането на душ.
Освен,че ме ободрява,сутрешният душ ми помага да се събудя и да започна новият ден освежена и пълна с енергия.
Докато се оправям задължително си пускам някоя любима песен,която несъмнено ще подобри настроението ми за остатъка от деня.
Приготвянето на сутришното кафе е най-хубавата част от деня.
2.Отделете 30минути на ден за разходка сред природата или в близкия парк.
Така освен да се отървете от стреса,напрежението и негативните емоции,това ще има и положително влияние върху здравето и физическата ви активност.
3.Преди да започнете работния процес отделете 10 минути,за да почистете и подредите.
Да,знам че това е клише,но това е изпитано и доказано средство за концентрация и продуктивност.
След като всичко е подредено и чисто сами ще установите колко по-продуктивни и съсредоточени сте в работата си.
4.Направете  план и го следвайте!


Така ще сте не само по-организирани,но и ще спестите време.
Защото когато всичко ви е разпределено и ясно,ще знаете,че времето ви не е било пропиляно напразно и ще се чувствате много по-удовлетворени от свършените задачи.
5".Благодарности"
Това започнах да го правя съвсем от скоро,но мога да ви кажа,че всеки път когато го правя изпитвам вътрешна "наслада" и умиротворение.
Какво представлява процеса?
Вечерно време ,така препоръчват всички,но аз открих за мен,че най-добре работи когато правя в края на седмицата,за вас може да по-различно време.
Важното е да го чувствате и да ви идва от вътре,както и да го правите  от сърце.
Та идеята на цялото нещо е да напишете на лист хартия или в тетрадка всичко онова за,което сте благодарни.
Тези малки на гледно неща направиха живота ми много по-смислен и изпълнен с положителни емоции.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments