Garnier skin Natural BB cream 5-in-1.

юли 25, 2019

Здравейте,Приятели.
Лятото и по-топлите месеци предразполагат или поне аз съм от тези хора,към използването на по-малко грим.
И тъй като от доста време си търсих такъв продукт,реших да споделя с вас моите впечатления за него.

                                                 

Доста дълго време се чудих дали има смисъл от покупката на BB cream,защото бях останала с убеждението,че е загуба на средства и риск да прецакам кожата си по някакъв начин.
Ето затова имах базови изисквания  при избора си на BB cream,които изисквания си мислех че няма как да изпълня.
На първо място исках да е лек и да не се усеща по-кожата.
Цветът беше другият проблем,който имах,защото както знаете аз имам много бяла кожа и до сега не съм попадала на такъв продукт,който идеално да пасва на моята кожа.
Бюджетът.Определено си търсих BB cream,който да е под 15лв и в същото време да е качествен.
Ще кажете такъв продукт не съществува и само си губя времето в неговото откритие.
Аз обаче го открих.Открих перфектният BB cream за мен и съм супер щастлива от този факт.

  Garnier skin Natural BB cream 5-in-1 е крем за лице,който едновременно осигурява грижата за кожата,само с едно движение,като в същото време укрепва блясъка и сиянието на и.
Формулата му е обогатена с витамин С,както и с минерални пигменти,афилтърът SPF 15 помага за защитата на кожата от вредните uv-лъчи.
BB cream на Garnier се среща в два цвята Extra Light и Light,като моят е Light.
Аз лично ползвам Garnier skin Natural BB cream всеки ден.
Пасва идеално на моят цвят на кожата.Усеща се леко върху лицето,като продуктът попива почти веднага и не мръдва от мястото си през целият ден.
Като голям плюс ще кажа,че предпазва лицето ми от слънчевите лъчи,като така се чувствам наистина защитена през целия ден.
BB cream на  Garnier е точно това,което търсих и за цената си от около 10лв получавате по-вече от необходимото.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/




You Might Also Like

0 Comments