Сама на море!

юли 01, 2019

Здравейте, Приятели!
Тази година се оказа изключително тежка за мен и моето семейство.
От началото на годината ми се случиха куп лоши неща, което ме доведе до срив, във всяко едно отношение.
Чувствах, че се задушавам в моят град и с моите близки, колкото и нелепо да звучи,но истината беше такава.
Имах нужда да се махна,да помисля малко,да се отърся от всичко и затова реших да замина сама на почивка.
Затова и днес ще ви разкажа за моето приключение.
Плюсовете и минусите от това да идеш сама на почивка.
Колко е важно организирането?
Струва ли си цялото това напрежение както и съвети как вие да си организирате такава ваканция сама.

Да си сам на почивка не е никак лошо.
Аз започнах моята организация почти веднага след като бях одобрена за отпуска.
Веднага щом разбрах за колко дни ще съм свободна ми се завъртя в главата,че няма да бъда в моя град.
Имах определен бюджет разбира се,с който трябваше да се съобразявам.
Имах вече и ясна идея къде исках да бъда ,а именно на морето.
До тук добре.
Вече картинката се заформяше ясно в моето съзнание,но имаше един малък проблем.
Имах няколко условия,които се оказаха голямо предизвикателство за мен,но ме надъхаха още повече.
Ето и върху какво се бях фокусирала.
Бях сам, исках да прекарам от 3 до 6 дни в Приморско и имах бюджет от 150лв ,в който трябваше да се вместя.
Първоначалният ми план бе да си  взема ваучер от Грабо бг,който сметнах за подходящ за тази цел,но след като се обадих и жената каза,че трябва да заплатя цялата стая т.к съм сама,която стя бе двойна и не можех да си позволя аз започнах търсенето.
Останах неприятно изненадана,след няколкото отказа,че на българското черноморие да си резервира сам човек стая в рамките на приемлива цена е "мисията невъзмможна".
Почти се бях отказала,когато случайно попаднах на една наистина мила жена,която се съгласи да нощувам при наистина приемливи условия.
Освен тази добрина имах късмета да ме докарат с кола от автогарата в Приморско до тяхната вила.
Вилата се казва Дора и се намира в стара част на Приморско на 1 мин от плажа.
Вила Дора се намира в тиха и уютна уличка,направена е с вкус и останах наистина много приятно изненадана.
Моята стая си имаше всичко необходимо,чиста,просторна,с телевизор,хладилник,посуда,кърпи,дори малка тераса с изглед към морето.
Чувствах се като в хотел,само че много по-добре,защото липсваше лудница,която е типична за хотелите.
Не можех да повярвам на  късмета си.
Лично на мен ми вземаха по 13лв на нощ,което перфектно се включваше в бюджета.
И така ето моите съвети,ако сте решили да пътувате сами.
Първо разберете колко дни точно искате да прекарате на тази малка ваша авантюра.
Определете си бюджет.Той е много важен,за да започнете да търсите място според вашият бюджет.
Изберете си дестинация.Моята умишлено беше Приморско.Първо защото познавах града много добре т.к съм работила там много години.Второ той е един любимите ми градове за почивка в България.
И трето имах познати,с които можех да се видя.
Какви са плюсовете от това да почиваш сама.
1.Независимостта е едно от най важните неща за пълноценна почивка.
Няма нужда да се съобразяваш с всяко нещо,нито с приятели,нито с любим или роднини.
Времето,с което разполагаш е единствено и изцяло за теб.Ти решаваш,кое,как и къде.
2.Можеш да се  отдадеш на пълен релакс.Да останеш насаме насаме със себе си и да видиш нещата от друг ъгъл.
3.Сам имаш възможността да създадеш много нови приятелства.
4.Непознатото носи самоувереност,в моят случай не беше точно така,защото мястото,на което съм в момента ми е познато.
Но моята самоувереност в дадената ситуация бе факта,че можах да си намеря прилична квартира и според моите възможности,така както аз си го представях.
Минуси.
Лично за мен няма такива,просто защото имах нужда от промяна и пътуванията сама не са ми никак чужди.
И един последен съвет не бъдете мнителни.С пълно сърце се впуснете във вашето приключение и знайте,че нещата ще се наредят така както сте си представяли.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/ 


You Might Also Like

0 Comments