Любимци за месец Юни 2019г!

юли 05, 2019

Здравейте,Приятели!
Този месец любимците ми не са много,но въпреки това реших дори със закъснение да ви споделя всичко,онова което ме е впечатлило.

Ще започна,както винаги да започна.като разделя нещата по категорий.

Козметика
Този месец имам цели два любими продукта.
Първият от тях е BB cream Garnier Skin Natural Protection 5 in 1 с SPF 20.
От както  го нанесох за първи път съм тотално влюбена в него.Ще ви кажа само няколко неща за него,защото планирам ревю за този продукт.
BB cream на Гарниер е продукт със средно покритие,който пасва идеално на моят цвят на кожата,а това да намеря такъв продукт до този момент бе почти невъзможно.
Абсорбира се бързо и стои наистина естествено,което е много важно за мен,а като друг много голям плюс е че предпазва кожата от вредните UV лъчи.
Ще напиша подробно ревю за него,така че очаквайте го в следващите публикаций.
Гъбичката тип Beauty Blender се оказа едно от незаменимите неща за мен в момента.
Да си призная бях доста скептично настроена за нея,но заради ниската цена,реших да я купя и да я пробвам.Това не е оригиналният продукт,но въпреки това върши страхотна работа.
Отново всеки ден използвам слънцезащитният спрей на марката на Lidl Cien,който смятам да
използвам цяло лято,просто защото е много удобен и икономичен като продукт.
ХранаПрез този месец залагам на сезонни храни като:чушки с яйца и сирене;сиренато или сирене по шопски,кайсий,череши,диня и пъпеш.
Напитки
Бяло фрапе.Направо съм пристрастена към тази напитка.Ще ви издам нещо,обмислям да тествам няколко летни и лесни питиета и ако ми се получат ще има рецепри а ях.
Филми/Сериали
Започнах отново да гледам сериала Луцифер,който ми допада доста и ме разсейва,
а това за мен в момента е една от основните ми цели,когато си избирам сериал.
Сериалът по БТВ "Вътрешен човек" е другият,който ми привлече вниманието.
Бях си казала,че няма да гледам повече турски сериали,просто защото последно време никой не бе привлякъл вниманието ми.
След като видях обаче главният герой,който ми е един от любимите актъори се загледах в него и историята ми допадна доста.
По-различен е от обичайните "сапунки" и определено препоръчвам с две ръце.
Любимото ми предаване за месеца е Черешката на тортата.
Музика
Този месец слушах основно цели три песни които ми придават много лятно настрение,като една от тях е на български изпълнител.
Криско-Да или Не
Havana feat Year-I lost you
Ariana Grande-7 rings
Няма как да не спомена моята ваканция,която ме зареди само с положителни емоций.
Не забравяйте,че щастието се крие в малките неща.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/ 


You Might Also Like

0 Comments