Неуверена-Девни Пери.Книжно ревю!

юли 14, 2019

Здравейте,приятели!
Днес ще ви разкажа за една книжка,която грабна вниманието ми,а авторката и се превърна в една от моите любими.

                                                    Неуверена от Девни Пери



Автор-Девни  Пери
Жанр-Любовен роман
Издателство-Егмонт
Година на издаване-2019г
Страници-432
Kindle-7часа и 43м

Историята
Книгата Неуверена е книга първа от поредицата "Ларк Коув"на авторката Девни Пери.
Да си призная досега не бях чела,нито една нейна книга,но стила и на писане страшно много ми допадна и за много кратко време се превърна в една от любимите ми авторки.
Историята в книгата Неуверена се разказва за бедното момиче Тиа Ландри,която работи в бар,в малкото градче Ларк Коув.
Тиа знае мястото си в обществеността и  е здраво стъпила на земята.
Тя има единствено работата си,не се смята за зашеметяваща красавица и е свикнала с  ухажорите в бара,но когато среща Лоугън Кендри тя не може и няма сили да му устоу.
Дори социалните различия,които се виждат от далеч,не могат да попречат на двамата да прекарат една страстна нощ.
Нощ без обещания,без продължение.......
Нощ,която ще предопредели съдбата и на двамата.
Лоугън Кендри е влиятелна личност в Ню Йорк.
Адвокат с висока репутация и човек притежаващ всичко,за което може да мечтаете.
Срещата му с Тиа оставя дълбоки следи в живота на Лоугън.
Връщайки се в Ларк Коув след толкова много години Лоугън не предполага,че отново ще срещне Тиа Ландри,но този път тя няма да е сама и тази срещаше разтърси живота му завинаги.
Моето мнение за книгата Неуверена
Книгата Неуверена се чете много бързо.
Това е типичната лятна книжка за плажа.
Авторката определено умее да разказва и както казах за бързо се превърна в една от моите  любими авторки.
В книжката обаче имаше и моменти,които  леко ме издразниха.
Какво не ми хареса?
Момента,когато авторката разказва за миналото на Тиа определено бе прекалено "разтегнат".
Много голямо внимание е отделено за него в книгата за сметка на други по интересни моменти.
Частта с интригата или тази част,която държи читателя в напрежение бе много на бързо разказана и си личеше авторката е искала просто на две на три да завърши книгата.
Като цяло не е лошо четиво,лесно се чете и те разтоварва,което определено е плюс.
Препоръчвам я,ако си търсите лека и лятна книжка,която да прочетете през отпуската.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/








You Might Also Like

0 Comments