Любимци месец юли 2019г

юли 30, 2019

Здравейте,Приятели!
Месец юли се изниза неусетно и ето,че дойде времето да моите любимци,които наистина не са много.

Започвам както винаги по категории.

 Козметика
Този месец изключително любими ми станаха дневният и нощният крем  на Орифлей от серията Love Nature Anti-Ageing Cream SPF 10.
 Тук ще кажа само няколко думи за тях,защото обмислям да направя отделно ревю в следвашите дни в блога.
Кремовете на Орифлейм от серията Love Nature Anti-Ageing Cream SPF 10 ме впечатлиха с няколко неща.
Те са нежни и в същото време много бързо се абсорбира от кожата.
Малки,компактни и лесно се транспортират в дамската чанта готови за път.
Друг изключително голям плюс,който е важен за мен е че са бюджетни.
Продукт,който ползвам ежедневно е парфюмът на Орифлейм  Eclat Femme Weekend.
Радвам се,че го хванах на намаление,защото честно да си призная за парфюм не е емного траен.Въпреки това има доста плюсове като ароматът,който е много приятен и летен,опаковката му е голяма и може да ви изкара за доста дълго време.
Топ лакът на Garnier Prodigy Gel наистина ме впечатли.Снего лакът ми издържа поне
5 дена,затова мога да кажа че си заслужава човек да го пробва.
Храна
Любим храна през този месец ми е сезонната и няма как да е друго.
Обожавам чушки,тиквички,патладжани под всякаква форма,а най-любимото ми нещо
през този сезон са чери доматите,домашно набрани от градината на село.
Песни
Ellie Golding-Hate me
Ozuna &Anita-Muito Calor
Sebastian Yara,Daddy Yankee,NattiNatasha-Runway
Shawn Mendes,Cmila Cabello-Senorita
Ed Shereran &Justin Bieber-I don't Care
Пътуване
Няма как да пропусна да спомена моето еднодневно пътуване до Дряновския манастир и пещерата Бачо Киро,то беше като глъдка свеж въздух.
Имам цял пост за него,който може да прочете тук
https://www.inspirationbyiva.eu/2019/07/blog-post_20.html
Любими книги нямам този месец,но пък за сметка на това започнах да чета няколко наистина интересни книги,които нямам търпение да приключа,за да ви споделя моите впечатления за тях.
Филм
Семейни Кючеци е филм,който е типично американски,но ме накара да се замисля за наистина сериозни неща,като за това какво всъщност си готов да жертваш,за да постигнеш целите си;колко е важна подкрепата на семейството и че всичко в живота идва с много упорит труд.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/


You Might Also Like

0 Comments